Hvem ligner hvem? Hyggetråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2014

lineog4

Mor og meget mere skriver:

Det er rigtigt, hvad folk siger 

Den ældste dreng (ham til venstre) dig, den anden far ig pigen en gid blanding 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
lineog4 skriver:

Den ældste dreng (ham til venstre) dig, den anden far ig pigen en gid blanding 

Sjovt - folk siger altid, at ham til venstre er en klon af sin far - måske handler det om holdning, kropssprog osv. Jeg har altid ment, at han ligner mig, men det står jeg ret alene med. 

Anmeld

23. februar 2014

VIPpigen

Uhh, Lilje ligner sin far rigtig meget. Hun får dog flere og flere træk der ligner kusine, så det er bestemt fars gener der skinner igennem ved hende... Af sind, ligner hun desværre sin mor... Hende og jeg kan allerede nu skændes så det fløjter... Vi er begge lige stædige, så det giver virkelig gnidninger herhjemme...

Er meget spændt på hvem lillebror kommer til at ligne når han kommer til verden 

Anmeld

23. februar 2014

lineog4

Mor og meget mere skriver:

Sjovt - folk siger altid, at ham til venstre er en klon af sin far - måske handler det om holdning, kropssprog osv. Jeg har altid ment, at han ligner mig, men det står jeg ret alene med. 

Jeg holder med dig 

Anmeld

23. februar 2014

lineog4

Min datter ligner sin far. Drengene ved det ikke, men de ligner i hvert fald ikke mig som lille 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2014

Kløver

Synes jeres datter har fars øjne men mors mund, og jeres søn dine øjne. Synes folk ofte betegner lighed udfra øjnene

Min datter har meget fra sin far og farmor, hvor vores søn har en del fra farfar, og mine øjne, men kommer meget an på hvem man spørger

Deler lige, så kan du se os fra da vi blev gift, hvor jeg var gravid med vores datter, og så billederne fra dagplejen nu her før jul

Anmeld

24. februar 2014

Lykke:)

Synes det er en god blanding, men jeres datter ligner nok far mest og jeres søn, dig

Min dreng er en tro kopi af sin far som baby

Anmeld

24. februar 2014

PernilleogLouis

Da Louis var lille lignede han sin far hel vildt - men jo ældre han bliver jo mere siger folk han ligner mig �� er dog vildt dårlig til selv at se det 

Anmeld

24. februar 2014

JH12

Min datter, ligner mig meget.. Og det glæder både af udseende og sind.. Dog er man heller ikke i tvivl om hvem farmand er

Din datter lige sin far, og din søn ligner dig

Anmeld

24. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Synes også jeres datter ligner mest far og jeres dreng ligner mest dig. 

Synes især næserne er tyvstjålet fra jer det er rigtigt at de er meget forskellige men deres øjenbryn synes jeg er helt ens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.