Tiden går og Tristan vokser sig stor!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
18 svar
28 synes godt om
23. februar 2014

**Ønskebabyen

Jeg har stort set ikke været aktiv herinde siden Tristan blev født - han er nu 5 uger og 3 dage gammel. Hvor blev tiden lige af?????

Vi har det rigtig rigtig godt og han trives <3 da han var 14 dage gammel måtte vi desværre ligge amningen på hylden da han tabte sig. Så nu er han flaskebarn det fungere rigtig godt og man kan mærke han er mæt og tilpas! Og det er jo klart det vigtigste.. Jeg savner at amme ham til tiden, men så ligger vi bare mave mod mave en times tid om dage istedet for <3 

han har lige fra fødslen fået meget ros for hans øjenkontakt og vågne perioder hvor han er meget vågen og nysgerrig. 

han har travlt med at blive stor og har taget 1500 gram på siden fødslen :-D min store basse <3 smilende er også så småt på vej. 

Og nu......billedespam <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

Carina:-)

Lille pus,hvor er han fin 

Anmeld

23. februar 2014

**Ønskebabyen

Carina:-) skriver:

Lille pus,hvor er han fin 

Tusind tak

Anmeld

23. februar 2014

esioul

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har stort set ikke været aktiv herinde siden Tristan blev født - han er nu 5 uger og 3 dage gammel. Hvor blev tiden lige af?????

Vi har det rigtig rigtig godt og han trives <3 da han var 14 dage gammel måtte vi desværre ligge amningen på hylden da han tabte sig. Så nu er han flaskebarn det fungere rigtig godt og man kan mærke han er mæt og tilpas! Og det er jo klart det vigtigste.. Jeg savner at amme ham til tiden, men så ligger vi bare mave mod mave en times tid om dage istedet for <3 

han har lige fra fødslen fået meget ros for hans øjenkontakt og vågne perioder hvor han er meget vågen og nysgerrig. 

han har travlt med at blive stor og har taget 1500 gram på siden fødslen :-D min store basse <3 smilende er også så småt på vej. 

åhhhhhh

Anmeld

23. februar 2014

**Ønskebabyen

esioul skriver:

åhhhhhh

Anmeld

23. februar 2014

Mor til Frederic og Freya

hvor ser han dejlig ud...

og skidt med amingen, bare han trives så må den kamel også sluges...

Freya tabte sig også og var rigtig længe om at tage på igen, men tabte mig også selv for hurtigt/meget og det påvirkede min mælk... Hun forblev amme barn.

Anmeld

23. februar 2014

**Ønskebabyen

Mor til Frederic og Freya skriver:

hvor ser han dejlig ud...

og skidt med amingen, bare han trives så må den kamel også sluges...

Freya tabte sig også og var rigtig længe om at tage på igen, men tabte mig også selv for hurtigt/meget og det påvirkede min mælk... Hun forblev amme barn.

Tristan tabte sig desværre fordi han faldte i søvn ved brystet konstant - vi gjorde alt for at stimulere ham for at holde ham vågen, men det hjalp åbenbart ikke nok  

vi startede med at supplere med en flaske efter hvert måltid for at sikre sig han blev mæt - og da vi så hvor glad, vågen og tilpas han blev når han fik flasken, så besluttede vi at det var det eneste rigtige.. 

Anmeld

23. februar 2014

Mor til Frederic og Freya

**Ønskebabyen skriver:

Tristan tabte sig desværre fordi han faldte i søvn ved brystet konstant - vi gjorde alt for at stimulere ham for at holde ham vågen, men det hjalp åbenbart ikke nok  

vi startede med at supplere med en flaske efter hvert måltid for at sikre sig han blev mæt - og da vi så hvor glad, vågen og tilpas han blev når han fik flasken, så besluttede vi at det var det eneste rigtige.. 

Freya sov også meget og hun lå stort set fast ved brystet, hun var ligeglad om man stimulerede hende - tog hende fra og lagde hende til - bøvse ture - nusse kind/hænder/fødder osv.

Så fik ordre på at hun skulle ligge ved bryst i 60 minutter af gangen og det gjorde vi i 2 mdr., dertil faste måltider til mor her. Så da hun var til sin 5 ugers undersøgelse (hun var det som 7 uger gammel), der var hun 3800 g..

Anmeld

23. februar 2014

Putomanen

Hvor er han bare sød!

Dejligt at læse, at alt går godt med ham

Anmeld

24. februar 2014

Lykke:)

**Ønskebabyen skriver:

Åh altså hvor er han bare skøn! Og hvor går tiden dog bare hurtigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.