ÆL lige efter mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. februar 2014

cwl

Jeg havde mens fra D. 15 - 20 februar og i går og i dag synes jeg at jeg har haft ÆL symptomer, altså ondt i underlivet og sådan lidt mens agtige smerter.

Sjal siges at jeg jo havde en SA 27 november og får først mens 12 januar og den var helt normal.
Denne her gang synes jeg ikke min mens var normal. Den var af mindre styrke end normalt og mørke brun, som når mens er ved at starte og slutte. Jeg prøvede og tag en g test i går bare for at udelukke en graviditet og den var også negativ.

Nogen der har prøvet og få ÆL så hurtig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

cwl

23. februar 2014

A. N. Onymsen

cwl skriver:

Jeg havde mens fra D. 15 - 20 februar og i går og i dag synes jeg at jeg har haft ÆL symptomer, altså ondt i underlivet og sådan lidt mens agtige smerter.

Sjal siges at jeg jo havde en SA 27 november og får først mens 12 januar og den var helt normal.
Denne her gang synes jeg ikke min mens var normal. Den var af mindre styrke end normalt og mørke brun, som når mens er ved at starte og slutte. Jeg prøvede og tag en g test i går bare for at udelukke en graviditet og den var også negativ.

Nogen der har prøvet og få ÆL så hurtig?

Har aldrig hørt om det.. Men mon ikke at det kan lade sig gøre? har du testet for æl? 

Anmeld

23. februar 2014

cwl

A. N. Onymsen skriver:

Har aldrig hørt om det.. Men mon ikke at det kan lade sig gøre? har du testet for æl? 

Nej har ikke lige fået købt nogle endnu, da jeg jo ikke plejer og have ÆL før midt i cyklussen, men efter min SA er det hele lidt mærkeligt.

Anmeld

23. februar 2014

esioul

cwl skriver:

Nej har ikke lige fået købt nogle endnu, da jeg jo ikke plejer og have ÆL før midt i cyklussen, men efter min SA er det hele lidt mærkeligt.

tror ikke det kan være æl allerede.

så er æggene i hvert fald ikke modne nok.

Anmeld

23. februar 2014

cwl

esioul skriver:

tror ikke det kan være æl allerede.

så er æggene i hvert fald ikke modne nok.

Oki tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.