Fuck, altså... Stoppet med at ryge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. februar 2014

Anonym trådstarter

og det jo fint, efter jeg har røget i 15 år, MEN jeg finder altid mig selv i skabene, køleskabet osv, jeg æder ALT og gerne hele tiden, jeg kan slet ikke styre det

det har resulteret i at, jeg har taget 20 kg på og jeg fortsætter sgu stadig med at æde,selvom jeg er så ked at min vægt, har altid været en lille nips og det jeg bestemt ikke mer

Hjælp, en (åbenbart) grovæder

Alt var da bare meget nemmere da man røg, der "røg" man jo sig fra sulten!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

og det jo fint, efter jeg har røget i 15 år, MEN jeg finder altid mig selv i skabene, køleskabet osv, jeg æder ALT og gerne hele tiden, jeg kan slet ikke styre det

det har resulteret i at, jeg har taget 20 kg på og jeg fortsætter sgu stadig med at æde,selvom jeg er så ked at min vægt, har altid været en lille nips og det jeg bestemt ikke mer

Pyyyyh kender det...( er begyndt på det skidt igen) først vil jeg sige det skide flot du er holdt

har det som dig.... Spise, og rov i skabe og skuffer.... Min redning blev Sun lolly is og isterningen at gumle på

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Pyyyyh kender det...( er begyndt på det skidt igen) først vil jeg sige det skide flot du er holdt

har det som dig.... Spise, og rov i skabe og skuffer.... Min redning blev Sun lolly is og isterningen at gumle på

Det mest fantastiske er, at jeg har været holdt i knap 6 mdr og jeg savner det overhovedet ikke, tiltrods for jeg er gift med en ryger

Men fortsætter det sådan her, er jeg da K Æ M P E inden sommer........

Anmeld

22. februar 2014

JH12

Istedet for at spise det du finder.. Så køb sundt ind fx gulerødder, agurk mm.
Har selv været der, det er hårdt.. Men så er samvittigheden ikke så stor..

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

JH12 skriver:

Istedet for at spise det du finder.. Så køb sundt ind fx gulerødder, agurk mm.
Har selv været der, det er hårdt.. Men så er samvittigheden ikke så stor..

Det gør jeg også, men så æder jeg sgu bare en hel pose gulerødder, 4 skive franskbrød osv osv

Anmeld

23. februar 2014

Mum33

Først - hvor er du SEJ alt er bedre end rygning, men det er hårdt at stoppe. 

Småspiseriet er blevet en dårlige vane, og det kræver energi at ændre. Hvad man at aftale med dig selv, at du ikke må spise udenfor måltiderne, og så find på noget andet at beskæftige dig med når trangen kommer? Fx komme ud, eller tá en kop kaffe eller cola light? 

Anmeld

23. februar 2014

asff

Anonym skriver:

Super flot! Jeg er selv holdt for nylig, og jeg havde en pepsi max i hånden konstant! Det er heller ikke skide sundt, men det er bedre end rygning.

Anmeld

23. februar 2014

Isabella_mor

Tyggegummi, pastiller, gajol, osv, virker her. Især tyggegummi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.