Er jeg forelsket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
2 svar
1 synes godt om
22. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg har været single i et års tid. I starten af november begyndte jeg at skrive med en mand på min alder. I starten synes jeg ikke super godt om ham, men jo mere vi har skrevet (flere gange dagligt)  jo bedre kan jeg li' ham. Jeg er kommet dertil at jeg får helt kildren i maven når han skriver, men jeg har aldrig mødt manden - kun skrevet med ham. Kan man være forelsket i en man aldrig har mødt?

Han vil ikke mødes fordi han ikke mener at han har tid til en kæreste. Jeg gad ellers super godt finde ud af om han er noget for mig. Jeg er blevet helt afhængig af hans daglige mails.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg har været single i et års tid. I starten af november begyndte jeg at skrive med en mand på min alder. I starten synes jeg ikke super godt om ham, men jo mere vi har skrevet (flere gange dagligt)  jo bedre kan jeg li' ham. Jeg er kommet dertil at jeg får helt kildren i maven når han skriver, men jeg har aldrig mødt manden - kun skrevet med ham. Kan man være forelsket i en man aldrig har mødt?

Han vil ikke mødes fordi han ikke mener at han har tid til en kæreste. Jeg gad ellers super godt finde ud af om han er noget for mig. Jeg er blevet helt afhængig af hans daglige mails.

Måske, men nok ikke som det ville være at møde personen.

Jeg skriver også med en som jeg synes er super dejlig at skrive med, og bliver da også super glad og smiler når han skriver noget sødt til/om mig. Jeg har heller ikke mødt ham, men jeg har en god fornemmelse med ham.. og det er vigtigt for mig.

Jeg kan godt forstå at du vil finde ud af om han er noget for dig, men også super at han melder ud at han ikke har tid til kæreste nu, for så går du ikke ind til noget, hvor du måske alligevel aldrig ser ham.

Men skriv med ham, men måske lad vær med at udelukke andet, for du ved ikke hvornår han er klar.

Men måske også høre ham hvad han tænker om det, så du ikke sidder og forelsker dig i en, og så han smutter(som jeg selvfølgelig ikke håber, for det er ikke let at finde en sød fyr)

Anmeld

22. februar 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Selvfølgelig kan man det  Jeg har selv prøvet det et par gange. Du skal bare være opmærksom på at man forelsker sig i en 'virtuel' person som måske ikke stemmer overens med virkeligheden. I har skrevet sammen længe, så derfor har du sikkert opbygget en forestilling om hvordan han er i levende liv, så at sige. 

Jeg synes ikke helt hans undskyldning holder. Jeg kunne være bekymret for om det skyldes han ikke har været hel ærlig. Men det har du nok en bedre fornemmelse af om han er. 

Forelskelsen er dog ikke mindre dejlig af den grund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.