Enlig gravid - pasning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
4 svar
3 synes godt om
22. februar 2014

Anonym trådstarter

Hejza,

hvis faren slet ik er ind i billedet hvornår synes du så at d er ok at få babyen passet efter fødsel så man som mor kan komme lidt ud alene??? Selvfølgelig af folk som er helt tæt på baby og som har fulgt graviditeten.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

wamse

Når moderen selv synes at hun har brug for det og lyst til det

Anmeld

22. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hejza,

hvis faren slet ik er ind i billedet hvornår synes du så at d er ok at få babyen passet efter fødsel så man som mor kan komme lidt ud alene??? Selvfølgelig af folk som er helt tæt på baby og som har fulgt graviditeten.....

Der er ikke noget om hvornår der er et ok tidspunkt.

Det er vel din beslutning hvornår du lige har brug for at trække vejret.
Hvis det nu har været en hård fødsel, kan en time eller 2 timer lige efter fødslen var en gave.
Hvis du får et barn der ikke sover meget, kan et par timer være skønt så du lige kan få lidt søvn, skønt.

Men du kan ikke sætte en tid på hvornår det er ok, det er helt op till moren, hvornår hun har brug for at trække vejret.

Men hvorfor tænker på det nu? Det er jo ikke engang sikkert at du har lyst til at barnet skal passes hurtigt, men bare vil nyde at du er blevet mor.

Anmeld

22. februar 2014

FruStolpe

Anonym skriver:

Hejza,

Om det er ok, skal man jo selv beslutte.

Jeg er gift med min datters far, men jeg havde på ingen måde behov for at være uden hende da hun var spæd.

Så jeg hverken efterlod hende med hendes far eller andre, før hun var ½års tid vil jeg tro. Og der var det også kun 1-2 timer.

Det skal man gøre op med sig selv....

Anmeld

22. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Hejza,

Altså helt personligt synes jeg omkring 6 mdr. Er det tidligste helt at undvære mor..
Så kan der jo være akut behov for at få baby passet en time eller noget imens baby sandsynligvis sover..

Men ellers kan man sagtens have behov for st sove eller andet imens baby bliver passet hjemme hos en, og det synes jeg er OK lige så snart man trænger...
Her var Magnus over 1 år før han blev passet ude og over 2 år før han sov ude..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.