Jeres mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ikke alle fyre er gode til at vise/fortælle om deres følelser. Og du gør jo faktisk det samme, ved ikke at sige noget.

Det kan jo også være at han venter på at du siger noget.

Jeg hader også selv de samtaler(bare omvendt, men at jeg ikke er intresseret), for det er ikke rart, men heller det end at den anden bliver ved med at tro at der er en mulighed.

I sommers fik jeg afvide at det sku gå stille og roligt til da han var bange for at blive såret igen, alligevel fucket jeg det, så han blev skræmt ..

Og samtidig med tror jeg også at jeg er bange for at blive afvist da jeg har fået mange af dem af fyre på det 1 1/2år jeg har været single nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ja lige præcis
Tror simpelthen jeg er bange for endnu en afvisning ..
Da jeg efterhånden har fået mange af dem af fyre på det 1 1/2 år jeg har været single

Men vil du ikke heller vide det, og så hvis han ikke er intresseret i det og så se efter en anden?

Jeg løber altid ind i de forkerte fyre, og de er bare så irriterende, og vil bare ikke forsvinde...

Du kan jo også være heldig at han kan li dig og bare ikke kan finde ud af at tage det første skridt(med følelserne) For det andet kan han godt, røre, kysse og det.

Anmeld

24. februar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Men vil du ikke heller vide det, og så hvis han ikke er intresseret i det og så se efter en anden?

Jeg løber altid ind i de forkerte fyre, og de er bare så irriterende, og vil bare ikke forsvinde...

Du kan jo også være heldig at han kan li dig og bare ikke kan finde ud af at tage det første skridt(med følelserne) For det andet kan han godt, røre, kysse og det.

jo helt sikkert, men tror godt jeg et eller andet sted kender svaret..
hvis han ikke ville noget fast i sommers, hvorfor så ville det nu .
tror først han æver sig, når jeg en gang får en kæreste der ikke er ham..

jeg løber også altid ind i de forkerte fyrer, og tror måske også at det er derfor jeg ikke rigtig tør spørg lige ud, evt bange for at han er ligesom alle de andre jeg har mødt, "det bare sex" ..

ja, han kan slet ikke lade mig være, og det er faktisk ligemeget hvor jeg er henne og hvis han så også er det sted..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.