Erfaringer med streger efter tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.485 visninger
7 svar
2 synes godt om
22. februar 2014

Leob

Har googlet som en gal.. Men synes mange af de debatter jeg finder er flere år gamle.. Så prøver lige lykken her  

Har de sidste par dage testet meget ultra svagt positiv..

Er 3+3 i dag og testede i morges.. Lurede på den indenfor de 5 min og konstaterede at den nok var negativ..
Men var VIRKELIG træt, så hoppede i seng igen..
Da jeg stod op en times tid senere var der så en ultra svag streg.. Om den var der tidligere, skal jeg ikke kunne sige.. Det er strimmelteste fra billigteste..
Har altid været glad for dem, da jeg aldrig har fået streger efter tid på dem.. Indtil nu... 

Hvad siger i piger? Hvilke erfaringer har i gjort jer med strimmel test fra billige-test.? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

mortilfreja

Kan du lægge et billede ind?

Anmeld

22. februar 2014

Leob

mortilfreja skriver:

Kan du lægge et billede ind?

Ja her er den fra i går 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2014

Leob

Og den fra i dag der havde lagt i noget tid 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2014

mortilfreja

Jeg tror desværre det er skyggestreger.. Kan ikke se farve i dem.. Er du gået over tid?

Anmeld

22. februar 2014

Leob

mortilfreja skriver:

Jeg tror desværre det er skyggestreger.. Kan ikke se farve i dem.. Er du gået over tid?

Nej.. Er kun 3+3 i dag 

Anmeld

22. februar 2014

Leob

24. februar 2014

Trinebaby

Leob skriver:

Har googlet som en gal.. Men synes mange af de debatter jeg finder er flere år gamle.. Så prøver lige lykken her  

Har de sidste par dage testet meget ultra svagt positiv..

Er 3+3 i dag og testede i morges.. Lurede på den indenfor de 5 min og konstaterede at den nok var negativ..
Men var VIRKELIG træt, så hoppede i seng igen..
Da jeg stod op en times tid senere var der så en ultra svag streg.. Om den var der tidligere, skal jeg ikke kunne sige.. Det er strimmelteste fra billigteste..
Har altid været glad for dem, da jeg aldrig har fået streger efter tid på dem.. Indtil nu... 

Hvad siger i piger? Hvilke erfaringer har i gjort jer med strimmel test fra billige-test.? 

Min var negativ først og flere timer efter en meget meget svag streg var ca 5+4 og nu har jeg en dejlig søn på 5 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.