Første lægebesøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

225 visninger
3 svar
1 synes godt om
22. februar 2014

Drømmen <3

Hej damer..

jeg er gravid for første gang og skal til første lægebesøg om ikke så længe.. Er 22+0 idag og mener det er omkring 25 jeg skal afted..

men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der sker ved første lægechek? Skal han kigge der nede eller hvordan forgår det?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

Rockertand

Drømmen <3 skriver:

Hej damer..

jeg er gravid for første gang og skal til første lægebesøg om ikke så længe.. Er 22+0 idag og mener det er omkring 25 jeg skal afted..

men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der sker ved første lægechek? Skal han kigge der nede eller hvordan forgår det?  

Nej, i normale graviditeter og med en læge, der kender retningslinjerne, får man ikke lavet gynækologisk undersøgelse på noget tidspunkt, der er simpelthen ingen indikation for det.

Anmeld

22. februar 2014

Drømmen <3

Okay tak  

så det er ren snak osv? 

Anmeld

22. februar 2014

Sander&Vitus-Mor

Drømmen <3 skriver:

Hej damer..

Du får tjekket urinen, målt bt, bliver vejet også måler de dit symfysemål, og evt hører hjertelyd :-) det meget stille og roligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.