argh hjælp! bækkenløsning og mit ben vil ikke gå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. februar 2014

ano14316

Hej...

Jeg er det heldige vinder af komplet bækkenløsning, altså BEGGE SI led og symfysen...

Heldigvis er det ikke rigtig rigtig slemt endnu... Men mit venstre ben vil bare slet ikke gå.. Det låser fuldstændig og gør vanvittigt ondt..

Nogen der har et godt råd? En god øvelse eller andet?

Går allerede til fysser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

L&V

ano14316 skriver:

Hej...

Jeg er det heldige vinder af komplet bækkenløsning, altså BEGGE SI led og symfysen...

Heldigvis er det ikke rigtig rigtig slemt endnu... Men mit venstre ben vil bare slet ikke gå.. Det låser fuldstændig og gør vanvittigt ondt..

Varme afslapning og evt krykker til aflastning

Anmeld

22. februar 2014

ano14316

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Varme afslapning og evt krykker til aflastning

Puhaa, krykker lyder voldsomt, er kun i uge 26

Ligger mig også og slapper af...

Anmeld

22. februar 2014

E.J.mor.

ano14316 skriver:

jeg lider af meget slem bækkenløsning har jeg gjort fra uge 12 af og bliver kun værre og er i slutningen af uge 31 jeg ligger ned det meste af tiden....ka ikke gå så meget,kan ikke sidde ret længe,ser frem til jeg har født så det forsvinder.

Anmeld

22. februar 2014

E.J.mor.

ano14316 skriver:

tar panodiler for at holde det ud...og en pude imellem mine ben når jeg ligger,når jeg går vralter jeg ,ser ud som om jeg sidder på en hest.....min mand syns det er hylende morsomt jeg går sådan og laver grin med mig 

Anmeld

22. februar 2014

ano14316

Går i til fysioterapi?

Puha frygter det bliver meget slemt... Var også ramt i 1. Graviditet, men kun i SI leddene...
Jeg er meget hypermobil i forvejen, og mine led har ikke kunne restituerer ordentligt siden sidste graviditet, så har gået til fysser i de mellemliggende år også...

Jeg håber lidt at jeg måske ikke får helt lige så ondt, som andre da jeg er så hyper, kan gøre meget andet med mine led som ikke gør ondt, men som gør ondt på andre...

Og så prøver jeg at holde mig så stærk som muligt...

Anmeld

22. februar 2014

L&V

ano14316 skriver:

Tja jeg fik mine krykkerforebyggende og fra uge 16 var de fast følgesvend sammen med et glide stykke

Anmeld

22. februar 2014

E.J.mor.

ano14316 skriver:

Hej...

min læge ville ha mig til en fys pga det er så voldsomt,men pga jeg ska betale for det har jeg måtte lade vær, har ik penge til det,så jeg har været sygemeldt hele min graviditet.

Anmeld

22. februar 2014

ano14316

E.J.mor. skriver:

min læge ville ha mig til en fys pga det er så voldsomt,men pga jeg ska betale for det har jeg måtte lade vær, har ik penge til det,så jeg har været sygemeldt hele min graviditet.

Nej, det er også mange penge jeg har brugt efterhånden.. er dog så heldig at være i Sygeforsikring Danmark, så bliver det lige omkring 75 kr. pr. gang.

Anmeld

22. februar 2014

2babygirls

ano14316 skriver:

Hej...

Jeg er meget hypermobil, og oplevede det samme i min første graviditet. Det blev først bedre da jeg endte med en sygemelding i uge 24.. Dog kunne jeg ikke gå langt uden at mærke straffen bagefter... Pænt svært at komme op fra toilettet uden samarbejdsvillige ben... Fik intet ud af fyssen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.