Maja88 skriver:
Ja som overskriten siger, så er mindste Prinsessen syg..
Skrev til lægen i går formiddags fordi hun hostede sådan men vi blev enige om at prøve med panodil og se om det gav hende ro..
Avde så en glad datter hele dagen.. dog spiste hun kortere men oftere og sov ikke så lange lure,da hosten vækkede hende..
I går da vi så skulle i seng starter helvedem. Hun skreg som en stukken gris hver gang hun hostede og mor her konstaterer hun har ondt og gir panodil..får hende endelig til at sove efter 2 timers kamp.. men hun skriger og hoster herefter hvert 10min i søvne og får sutten.. efter ca 3 timer vågner hun i det største hyl.. hun har fået feber og trækker vejret 62 gange i minuttet(efter hun var faldet til ro) snakker med vagtlægen som meget alvorligt siger de sender en læge men det kan tage tid... men i den tid skal jeg holde godt øje med hende og kontakte dem hvis vejrtrækningen øges yderligere..så mor her ligger vågen i 2 timer og kigger på baby... lægen kommer.. han siger det er ibgenting-bare forkølelse...
Så starter gråden forfra men kl 7 får vi endelig ro på hende.. havde så allerede skrevet til min læge i går aftes... så hun skriver natlægen har været ude men hun vil gerne pode hende.. så kl 10.55 hiver vi hende op for at være ved lægen kl 11... lægen kan se og høre Penelope ikke er sig selv.. lytter.. poderm. Tjekker.podning=negativ.. men røde ører og lyd på lungerne.. så vi har nu fået penicilin til hende.. hun har sover faktisk siden vi kom hjem bare lige afbrudt af 2 amninger men her til aften kunne hun smile igen.. på trods af panodil ikke har slået feber ned og på trods af hosten er kommet igen...
Undskyld for fejl.. er på mobilen
Puha det er bare slet ikke særlig rart og hun er ikke særlig gammel hvis jeg husker rigtigt..
Man er bare så magtesløs når de små er så syge.. Har de tjekket for Rs og astmatisk bronkitis?
Rigtig god bedring med hende håber hun er ved at være oven på igen
Anmeld