Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår er i blevet anbefalet akupunktur i forhold til jeres cyklus? Og hvor mange behandlinger ?
Jeg tænker på hvornår det er optimalt udfra mens, ÆL og selve insemination/ÆO osv ?
Og hvad er jeres erfaringer med akupunktur ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvornår er i blevet anbefalet akupunktur i forhold til jeres cyklus? Og hvor mange behandlinger ? Jeg tænker på hvornår det er optimalt udfra mens, ÆL og selve insemination/ÆO osv ? Og hvad er jeres erfaringer med akupunktur ?
Da jeg i sin tid var i behandling med den sidste lå mine behandlinger lige omkring insemination . Mener det var dagene optil og et par dage efter . Fik også varme behandling på maven . Fik hvis 3-4 behandlinger . Og det gav pote , blev gravid i første hug
Jeg var i ICSI behandling og jeg startede med elektroakupunktur ca. 14 dage før jeg skulle have lagt æg op.
Fik kun prøvet det en gang, da jeg blev gravid. Jeg mener jeg var der ca. 4-6 gange, da jeg på selve ægoplægningsdagen var der både før og efter jeg fik lagt æg op.
bøllen skriver: Da jeg i sin tid var i behandling med den sidste lå mine behandlinger lige omkring insemination . Mener det var dagene optil og et par dage efter . Fik også varme behandling på maven . Fik hvis 3-4 behandlinger . Og det gav pote , blev gravid i første hug
Tak for svar
(august) skriver: Jeg var i ICSI behandling og jeg startede med elektroakupunktur ca. 14 dage før jeg skulle have lagt æg op. Fik kun prøvet det en gang, da jeg blev gravid. Jeg mener jeg var der ca. 4-6 gange, da jeg på selve ægoplægningsdagen var der både før og efter jeg fik lagt æg op.
Så vil det nok ikke være helt dumt at få en omgang akupunktur senere samme dag, altså på dagen for ÆO/insemination
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128