Positiv eller skygge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2014

blomst84

Den ser rimelig positiv ud! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

Anonym trådstarter

Venter stadig på mens..

Fredag havde jeg kraftige menssmerter. Igår var de knap så slemme.. men har kun haft mininalt brunt udflåd (2x 2kr str pletter)

Ku være jeg sku købe en test mere i morgen hvis der ikk sker noget

Anmeld

23. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Vi havde en ups'er d. 11.. og er lidt nervøs for om denne skulle være positiv?! Eller om det bare er en skyggestreg. .

Forventer mens i morgen..

Jeg vil sige det ligner en skyggestreg 

Anmeld

23. februar 2014

et-ønske

Jeg synes den ser positiv ud - prøv en clearblue

Anmeld

23. februar 2014

elskeratværemor

Jeg ville sige svagt positivt...- hvis du er i tvivl så.prøv at tage en imorgen evt

Anmeld

23. februar 2014

Kay

Anonym skriver:

Vi havde en ups'er d. 11.. og er lidt nervøs for om denne skulle være positiv?! Eller om det bare er en skyggestreg. .

Forventer mens i morgen..

Den ser ret positiv ud 

Anmeld

20. marts 2014

Anonym trådstarter

En lille 'Update...'

Fik min 'mens' om aftenen på forventet mensdag sidst..

havde en pletblødning den aften, dagen efter en lille blødningen og 3.dagen en pletblødning igen...

Er nu en smule forvirret nu... Mens Skulle have kommet i mandags... 

Indtil i engang i efteråret har min cyklus altid heddet at være på 28 dage.. Men Har regnet ud fra de sidste mange ganges mens at min cyklus må være på ca 24 dage nu...

Igår kom der en lille smule gul/brun udflåd og det var det.. Har haft en trykken/murren i understellet - lidt ala 'menssmerter' men ikke noget som føltes som smerte som det plejer...  Lidt ømme dutter har der også været.. (Måske det bare er indbildning.)

Har her til morgen taget en test som var negativ.. Møgbelastende at gå i uvisheden...

Ved de første to graviditeter har jeg kunne teste svagt positiv allerede omkring 3+3...

Skal dog ikke undre mig, at når jeg har slået dette op, så kommer der besøg fra rødby   

Anmeld

20. marts 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

En lille 'Update...'

Fik min 'mens' om aftenen på forventet mensdag sidst..

havde en pletblødning den aften, dagen efter en lille blødningen og 3.dagen en pletblødning igen...

Er nu en smule forvirret nu... Mens Skulle have kommet i mandags... 

Indtil i engang i efteråret har min cyklus altid heddet at være på 28 dage.. Men Har regnet ud fra de sidste mange ganges mens at min cyklus må være på ca 24 dage nu...

Igår kom der en lille smule gul/brun udflåd og det var det.. Har haft en trykken/murren i understellet - lidt ala 'menssmerter' men ikke noget som føltes som smerte som det plejer...  Lidt ømme dutter har der også været.. (Måske det bare er indbildning.)

Har her til morgen taget en test som var negativ.. Møgbelastende at gå i uvisheden...

Ved de første to graviditeter har jeg kunne teste svagt positiv allerede omkring 3+3...

Skal dog ikke undre mig, at når jeg har slået dette op, så kommer der besøg fra rødby   

Du skal åbenbart bare lige true lidt

Anmeld

20. marts 2014

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Du skal åbenbart bare lige true lidt

Ja, nu må vi se... 

Anmeld

21. marts 2014

Frk. Borup

Kan du have været gravid og aborteret? Jeg havde en SA da jeg var 7+0, og havde pletblødt en uges tid op til. Jeg blødte kun i 1,5 døgn, styrke på blødning og smerter som ved alm. mens, men det føltes lidt anderledes. Du skrev du havde "ømme dutter"-aftog det da du havde pletblødt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.