ud i regnen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
4 svar
1 synes godt om
21. februar 2014

Anonym trådstarter

ja, vidste ikke lige hvad jeg ellers skulle skrive som overskrift... 

Jeg ejer ikke en regnjakke fordi jeg har brugt en paraply hvis jeg skulle ud når det regnede mere end bare støvregn... Nu venter jeg så barn til foråret og når man først skal til at skubbe rundt på en barnevogn, så bliver det jo lidt svært med en paraply... 

min kæreste og jeg har en forholdsvis stor omgangskreds (familie, venner, arbejde osv.) som gerne vil have lov til at give os barselsgaver... Det i sig selv er jo helt i orden, men da jeg fødte første gang endte det med at vi fik bamser/tøj/sutter til den lille og blomster og/eller chokolade til mig...

Kan jeg godt tillade mig at sige at jeg lige så gerne vil have et tilskud til en regnjakke?... Det behøver jo ikke at være den dyreste model...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

B&J

nu ønskede jeg mig slet ikke noget da jeg fødte.. jeg fik bare.

men hvis i gør det i jeres familie jamen så syntes jeg bestemt du skal ellers find en i bilka eller Føtex eller andre steder til billige penge ind til i får råd til noget bedre hvis det er.

jeg kan slet ikke undvære mit regntøj efter jeg har fået daniel men også før vi ejer ikke bil så det er jo ud i alt slags vejr

Anmeld

21. februar 2014

Clisolka

Anonym skriver:

ja, vidste ikke lige hvad jeg ellers skulle skrive som overskrift... 

Jeg ejer ikke en regnjakke fordi jeg har brugt en paraply hvis jeg skulle ud når det regnede mere end bare støvregn... Nu venter jeg så barn til foråret og når man først skal til at skubbe rundt på en barnevogn, så bliver det jo lidt svært med en paraply... 

min kæreste og jeg har en forholdsvis stor omgangskreds (familie, venner, arbejde osv.) som gerne vil have lov til at give os barselsgaver... Det i sig selv er jo helt i orden, men da jeg fødte første gang endte det med at vi fik bamser/tøj/sutter til den lille og blomster og/eller chokolade til mig...

Kan jeg godt tillade mig at sige at jeg lige så gerne vil have et tilskud til en regnjakke?... Det behøver jo ikke at være den dyreste model...

Ja, selvfølgelig kan du da det 

Hehe mor til 2, og jeg ejer stadig ikke en regnfrakke  Min jakke er i forvejen vind- og regntæt, så den bruger jeg bare 

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nu ønskede jeg mig slet ikke noget da jeg fødte.. jeg fik bare.

men hvis i gør det i jeres familie jamen så syntes jeg bestemt du skal ellers find en i bilka eller Føtex eller andre steder til billige penge ind til i får råd til noget bedre hvis det er.

jeg kan slet ikke undvære mit regntøj efter jeg har fået daniel men også før vi ejer ikke bil så det er jo ud i alt slags vejr

nu er jeg et par gange blevet spurgt om det bliver en dreng eller pige fordi de vil vide hvad farve tøj/bamser og blomster de skal vælge... det var lige så meget om jeg ikke kunne sige noget til regnfrakke...

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Ja, selvfølgelig kan du da det 

Hehe mor til 2, og jeg ejer stadig ikke en regnfrakke  Min jakke er i forvejen vind- og regntæt, så den bruger jeg bare 

det behøver heller ikke være en "rigtig" regnjakke... der er bare ingen af mine sommerjakker der er vind- og vandtæt... jo, én men den kan ikke lynes længere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.