Altså de store bryster :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.578 visninger
11 svar
1 synes godt om
4. august 2009

LineD

Ja som overskriften siger, for søren da de store bryster
Inden jeg blev gravid havde jeg en fin lille D skål (Kunne godt bruge C hvis det skulle være) og nu 23+0 har jeg bare fået så store bryster, de kan ikke engang være i en DD mere og jeg er simpelthen ved at dø af dem her i varmen

Hvad gør i andre? Hvordan får i lidt luft til dem her i varmen? Når jeg sidder hjemme har jeg helst ikke BH på da de knap kan være i nogen BH'er, men så kommer der jo det problem at de nu er så store de hviler på maven, og huden under dem bliver SIMPELTHEN så varm og irriteret...

Så kære mødre og kommende, har i nogle gode tips til de store bryster hehe, kan man smøre noget creme eller noget på huden under dem, eller er den eneste mulighed at koste på nogle dyre BH'er der kan løfte dem ordentligt og støtte så huden ikke dør nedenunder

Hjæææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Isabels-mor

jeg har det samme problem som dig..men fandt en løsning har sports-BHer og så har jeg en alm BH i en E-skål, en billige en.. gider ikk bruge penge på nogle nye nu, spild af penge sys jeg.. Men når jeg sidder hjemme har jeg for det meste bare en top op eller havde jeg for nu lægger jeg så meget a jeg skal have noget på.. 

Anmeld

4. august 2009

Leneur

LineD skriver:

Ja som overskriften siger, for søren da de store bryster
Inden jeg blev gravid havde jeg en fin lille D skål (Kunne godt bruge C hvis det skulle være) og nu 23+0 har jeg bare fået så store bryster, de kan ikke engang være i en DD mere og jeg er simpelthen ved at dø af dem her i varmen

Hvad gør i andre? Hvordan får i lidt luft til dem her i varmen? Når jeg sidder hjemme har jeg helst ikke BH på da de knap kan være i nogen BH'er, men så kommer der jo det problem at de nu er så store de hviler på maven, og huden under dem bliver SIMPELTHEN så varm og irriteret...

Så kære mødre og kommende, har i nogle gode tips til de store bryster hehe, kan man smøre noget creme eller noget på huden under dem, eller er den eneste mulighed at koste på nogle dyre BH'er der kan løfte dem ordentligt og støtte så huden ikke dør nedenunder

Hjæææælp

Mine er så indtil videre kun vokset fra C til D men har da fået varmeknopper under dem. Det vigtigste man skal er at huden er tør så når du har været i bad eller sveder skal du tørres grundigt og så bruge noget babypudder.
håber det kan hjælpe dig.

Anmeld

4. august 2009

fiskeroletuegbe

Jeg kender kun for godt til de alt for store bryster og det bedste er simpelthen at få nogle gode bh'er der passer. Hvis du er heldig kan du stadig finde nogle bh'er på udsalg. Ellers hvis du sidder ned uden bh, så fold din t-shirt ind  under barmen, så du undgår at få hud mod hud.

Anmeld

4. august 2009

H+S Skjolgborg.

Også her...

men kun fra en stor A lille b til nu en c skål...især rundt om er vokse fra 80 til 85/90 *SS*..
Mvh Henriette 20+0 i dag efter sidste undersøgelse..

Anmeld

4. august 2009

mariamiss6

Køb 1 god bh du kan bruge når du er ude.... og når du er hjemme kan du lgge en stofble under dem, så du ikke får hud mod hud, og stofbleer føles heller ikke så varme synes jeg............

Anmeld

5. august 2009

LineD

Tusind tak for de gode råd allesammen!
Vil lige forbi butikken og have mig en god sports BH idag + En BH som faktisk passer, så vil jeg klart prøve mig frem med stofble og babypudder, for det andet driver mig til vanvid !

Godt at høre det ikke kun er her yveret driller  

Anmeld

5. august 2009

Tina2

Pas lidt på med pudder under brysterne, når huden hurtig blir varm og fugtig, for så har det altså modsatte virkning og kan faktisk give "gnavesår"

Mine voksede første gang fra en B til en E og 2. gang fra en C til en F-skål  Så nogle ordentlige kasser blev det også til her......

Jeg købte en god BH til rimelige penge og skiftede så ud som de voksede... I bilka kan man godt finde nogle ok BH'er til rimelige penge......

Anmeld

5. august 2009

baby2010

LineD skriver:

Tusind tak for de gode råd allesammen!
Vil lige forbi butikken og have mig en god sports BH idag + En BH som faktisk passer, så vil jeg klart prøve mig frem med stofble og babypudder, for det andet driver mig til vanvid !

Godt at høre det ikke kun er her yveret driller  

Jeg e rgået fra en DD til F - foreløbig  Så jeg har det helt klart også bedst uden bh - er imidlertid ikke blevet irriteret i huden - endnu

Jeg kan anbefale bh mærket som hedder "Change" de har deres egne butikker rundt omkring (se evt. hjemmesiden). De har store størrelser, og laver billige bh'er og sportsbh'er, som også er pæne - de har vist endda 50% udsalg i denne tid!

God jagt!

Anmeld

5. august 2009

Mca<3

Klip nogle stykker bomulds stof og læg et stykke under hvert bryst hele dagen og natten   Skift dem gerne he he ...  Så undgår du fugtig og irriteret hud der kan blive til svamp ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.