Kender i nogle hjemmesider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. februar 2014

Anonym trådstarter

Min søde kammerat er single og trænger til at møde nogle piger og måske få en kæreste. Har prøvet at hjælpe ham igang med net dating, men det fungere ikke helt for ham.. Så nu har jeg sagt til ham at han skal på blind date, men kender ikke lige nogle piger som han kan tag på date med da han kender de fleste af mine veninder som der også er single. Så derfor tænkte jeg på om der ikke findes nogle hjemmesider hvor man kan komme på blind date eller nogle sider på facebook.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Efter en hurtig googlesøgning er jeg kommet frem til siden blind-date.dk Måske det er noget?

Anmeld

21. februar 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Min søde kammerat er single og trænger til at møde nogle piger og måske få en kæreste. Har prøvet at hjælpe ham igang med net dating, men det fungere ikke helt for ham.. Så nu har jeg sagt til ham at han skal på blind date, men kender ikke lige nogle piger som han kan tag på date med da han kender de fleste af mine veninder som der også er single. Så derfor tænkte jeg på om der ikke findes nogle hjemmesider hvor man kan komme på blind date eller nogle sider på facebook.

Hvad med f.eks. en singlegruppe på Facebook? Det ved jeg min veninde er, hvor hun så tager på dates med nogle fyre 

Anmeld

21. februar 2014

livhemdrup

Anonym skriver:

Har han børn?

Anmeld

21. februar 2014

Tranebaer

Hvis han har en smartphone kan han prøve app'en Tinder. Den er blevet meget moderne, og det fungerer sådan at man  kan se singler i det område man er i, og så kan man "like" hinandens profiler, men man kan ingen kan se, at du har liket den, ikke engang den man har liket. Først når to har liket hinanden får man besked! Og så er det ikke nogen, der skal tage det første skridt Desuden skal man ikke oprette en profil, den henter bare billeder og oplysninger fra facebook, og så er det profilbilleder, man ser

.. Så vidt jeg har forstået det!

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar nej han har ikke børn, men ved han gerne vil have det når den rigtig dukker op

Anmeld

21. februar 2014

livhemdrup

Ok uden børn duer min hjemmeside nemlig ikke. 

Held og lykke

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Ok uden børn duer min hjemmeside nemlig ikke. 

Held og lykke

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.