Cyklus - menses

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
8 svar
1 synes godt om
21. februar 2014

Babydrøm

Igen en tråd om cyklus og menses.

Sidst startede min menses på dag 44! Denne gang startede den i fredags på dag 30, blev ret overrasket.

Blødte ik meget og mærkede ik meget til den i forhold til hvad jeg plejer med smerter. Blødte næsten ik i onsdags, så tænkte den stoppede. Vågner så onsdag nat med flere smerter og bløder en del, har jeg gjort igår og gør jeg stadig. Er det normalt at bløde i så mange dage? Har I prøvet det? 

Har før blødt i 8-10 dage, men ik når den nærmest var stoppet. Det undrer mig. 

Ville bare høre om I havde prøvet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

LilleChelle

Måske du har været gravid, og aborteret? 
 - Jeg har aldrig selv prøvet det, så det var bare en tanke. Man kan jo faktisk godt få mens når man er gravid. Men hvis den er stoppet og kommet igen? 

Anmeld

21. februar 2014

Sisse Vinther

AnnL skriver:

Sidst startede min menses på dag 44! Denne gang startede den i fredags på dag 30, blev ret overrasket.

Blødte ik meget og mærkede ik meget til den i forhold til hvad jeg plejer med smerter. Blødte næsten ik i onsdags, så tænkte den stoppede. Vågner så onsdag nat med flere smerter og bløder en del, har jeg gjort igår og gør jeg stadig. Er det normalt at bløde i så mange dage? Har I prøvet det? 

Jeg bløder i omkring en uge, når det endelig er.
Det starter hårdt ud, og der er kraftig blødning i 5-7 dage, og så er der 2-3 dage hvor det stilner af og forsvinder.

Anmeld

21. februar 2014

stjernehimmel

AnnL skriver:

Sådan kan min godt finde på at opføre sig....

man an tror lige at SÅ nu er det slut.... Så går der noget tid og så siger det BLOB igen.... 

Anmeld

21. februar 2014

Babydrøm

LilleChelle skriver:

Måske du har været gravid, og aborteret? 
 - Jeg har aldrig selv prøvet det, så det var bare en tanke. Man kan jo faktisk godt få mens når man er gravid. Men hvis den er stoppet og kommet igen? 

Tænkte lidt den samme tanke   Men min cyklus og menses er meget underlig efter jeg stoppede på p-piller i maj sidste år. Så har ingen ide om hvordan den burde være..

Anmeld

21. februar 2014

Babydrøm

Sisse Vinther skriver:

Jeg bløder i omkring en uge, når det endelig er.
Det starter hårdt ud, og der er kraftig blødning i 5-7 dage, og så er der 2-3 dage hvor det stilner af og forsvinder.

Oki så du kan også bløde i mere end 7 dage, så er jeg da ik den eneste. Tak for dit svar  

Anmeld

21. februar 2014

Babydrøm

stjernehimmel skriver:

Sådan kan min godt finde på at opføre sig....

man an tror lige at SÅ nu er det slut.... Så går der noget tid og så siger det BLOB igen.... 

Godt at høre jeg ik er den eneste. Ønsker min cyklus som jeg havde da jeg var på p-piller, var meget nemmere  Tak for dit svar

Anmeld

21. februar 2014

Sisse Vinther

AnnL skriver:

Oki så du kan også bløde i mere end 7 dage, så er jeg da ik den eneste. Tak for dit svar  

Ja, og det startet altid som et vandfald, og så tager det så p*sse lang tid om at stoppe igen.

Anmeld

21. februar 2014

Babydrøm

Sisse Vinther skriver:

Ja, og det startet altid som et vandfald, og så tager det så p*sse lang tid om at stoppe igen.

Oki, ja mege irriterende! Det irriterer mig endnu mere at jeg troede det var slut, men så lige begyndte at bløde endnu mere  Men vi kan jo desværre ik selv styre det. 

Vil bare gerne snart have en spire i maven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.