Nogle med amerikaner køler???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
4 svar
1 synes godt om
20. februar 2014

Kamilla-m

Vi har amerikaner køleskab, men har her til aften opdaget at listen eller hvad man kalder den, den kandt der er mellem køleskabs siden og fryse siden er varm? Måske lyder det lidt involver - men det er den væg eller hvad man kalder det der skiller køler og fryser  fra hinanden - kun på ydersiden mod lågerne - og intet mad er optøget eller varmt.

vi ved ikke om det altid har været sådan , vi har aldrig lagt mærke til det før hvertfald?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

Rockertand

MortilMogL skriver:

Vi har amerikaner køleskab, men har her til aften opdaget at listen eller hvad man kalder den, den kandt der er mellem køleskabs siden og fryse siden er varm? Måske lyder det lidt involver - men det er den væg eller hvad man kalder det der skiller køler og fryser  fra hinanden - kun på ydersiden mod lågerne - og intet mad er optøget eller varmt.

vi ved ikke om det altid har været sådan , vi har aldrig lagt mærke til det før hvertfald?

Det er vores også - det har jeg aldrig lagt mærke til

Anmeld

20. februar 2014

Kamilla-m

Rockertand skriver:

Pyyyyyh :-)

så er jeg mere rolig - var bange for at der ville gå ild osv haha.

så er det nok heeeelt normalt - vi har bare aldrig opdaget det før

Anmeld

20. februar 2014

Kamilla-m

Rockertand skriver:

Jeres lister på lågerne er osse varme så ? Tror vores er varme fordi det rammer den kant

Anmeld

21. februar 2014

ano14316

MortilMogL skriver:

Køleskabe producere meget varme for at kunne køle..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.