Dræn, hvornår klar til Gæstehus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
7 svar
1 synes godt om
20. februar 2014

JH12

Jeg har en datter som nu skal have lagt dræn for anden gang..

Men kan selvfølgelig ikke huske hvor mange "syge" dage / kom-oven-på-dage hun havde første gang..

Så vil lige hører, hvor langtid vil de give dem hjemme efter de har fået lagt dræn?
Hun skal have lagt kl. 8:45 ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

JH12

Tænker lidt om i allerede ville sende hende afsted dagen efter?

Anmeld

20. februar 2014

roenlund

vores har holdt fri på dagen og dagen efter, hvor han i øvrigt har haft det fint...

Anmeld

20. februar 2014

JH12

roenlund skriver:

vores har holdt fri på dagen og dagen efter, hvor han i øvrigt har haft det fint...

Jeg tænkte også på at holde hende hjemme på dagen, og dagen efter.. Men ved ikke om det er mere for mig eller hendes skyld..
Eller om der kan risikere at komme eftervirkninger? fx kvalme, ømhed, eller noget..

Anmeld

20. februar 2014

Elgaard73

Hej... Vores dreng har lige fået lagt dræn og der stod i folderen at de allerede måtte komme afsted dagen efter, hvis de ellers var friske. 

Vores dreng fik både lagt dræn og fjernet polypper om formiddagen, og han var allerede helt sig selv igen om aftenen. Men på grund af polypperne, anbefalede de at han blev hjemme en dag eller to. Han fik det lavet en torsdag og kom afsted igen mandag.

Anmeld

20. februar 2014

roenlund

JH12 skriver:

Jeg tænkte også på at holde hende hjemme på dagen, og dagen efter.. Men ved ikke om det er mere for mig eller hendes skyld..
Eller om der kan risikere at komme eftervirkninger? fx kvalme, ømhed, eller noget..

De to gange Liam har fået lagt dræn har jeg holdt ham hjemme dagen efter selvom der ingen gener har været men bare fordi det sagde ørelægen at man skulle...

Anmeld

20. februar 2014

JH12

Elgaard73 skriver:

Hej... Vores dreng har lige fået lagt dræn og der stod i folderen at de allerede måtte komme afsted dagen efter, hvis de ellers var friske. 

Vores dreng fik både lagt dræn og fjernet polypper om formiddagen, og han var allerede helt sig selv igen om aftenen. 

Sidste gang, kunne vi ikke rigtig mærke noget på hende, hun var selvfølgelig lidt mere træt, men det var det..

sendte i ham afsted dagen efter?

Anmeld

20. februar 2014

JH12

roenlund skriver:

De to gange Liam har fået lagt dræn har jeg holdt ham hjemme dagen efter selvom der ingen gener har været men bare fordi det sagde ørelægen at man skulle...

Okay .. tak for svar.. Tror nu også jeg holder hende hjemme for en sikkerheds skyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.