Da min mand og jeg fandt sammen for snart 10 år siden havde han en ven, han fik en kæreste og derefter blev vi et fast vennepar.
Her den 1. januar fik min veninde så arbejdsplads samme sted som mig. Vi snakkede om at så kunne vi skiftes til at køre sammen for både at spare på benzinen men også det kunne være hyggeligt.
Hendes mand, vores fælles ven, er pt på dagpenge og går hjemme og skal så primært aflevere deres 3 unger.
Nu kommer så der hvor jeg bliver irriteret.
Det er mig der kører. Vi skiftes stort set aldrig. Der er altid en eller anden grund til at han skal have bilen. I næste uge skal han på kursus derfor kan hun ikke køre. Jamen hvad ville hun gøre hvis de ikke havde mig som taxa? For det føler jeg mig efterhånden. Henter og bringer, dog er jeg gratis.
Ydermere skal jeg ALTID vente på hende, selvom vi har samtidig fri. Hun skal altid en hel masse først så vi først kommer derfra 10-15 min efter. Men de dage hvor jeg har senere fri (30 min) kan hun aldrig vente. Men alligevel bliver vi "drillet" hvis ikke jeg vil vente på hende de dage hvor hun har 30 min. senere fri.
Ih altså. Nu er jeg efterhånden nået dertil hvor det er et irritationsmoment så nu skal der luftes. Men hvordan gør jeg det lige på en smart måde? 
Anmeld