DUM - Ovnkartofler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.638 visninger
10 svar
13 synes godt om
20. februar 2014

Leob

Jamen er tom for ord 

Udover det tvivler jeg på at det er særligt sundt af spise dem bagefter 

http://realityportalen.dk/rcvideo/episk-klip-line/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

Aabye

Må ærligt indrømme at jeg også var ret målløs da det kørte på skærmen.. Men det er jo ved at være lang tid siden det blev vist.. :p

Anmeld

20. februar 2014

Isabella_mor

Jeg tænker lidt, at hvorfor siger de ikke noget dem der filmer/interwiewer dem. Jeg tænker at det er sgu da ikke helt sundt at spise kartofler der har været varmet op i en plasticpose som ikke er beregnet til det.!! Det er da mærkeligt. 

Anmeld

20. februar 2014

Anonymo

Hehe, tror ikke jeg som kamera-mand ville kunne holde masken

Anmeld

20. februar 2014

Papillon

Jeg kom til at tænke på Bridget Jones, der laver fødselsdagsmiddag, og suppen ender med at være blå 

Anmeld

20. februar 2014

mbbuch

Leob skriver:

Jamen er tom for ord 

Udover det tvivler jeg på at det er særligt sundt af spise dem bagefter 

http://realityportalen.dk/rcvideo/episk-klip-line/

Må også indrømme jeg var meget forundret. Og så skulle det endda være hendes mor der havde vejledt hende med plastik posen. Come on... Forstår ik man ikke kan tænke længere selv. Forhåbentlig er det skuespil

Anmeld

20. februar 2014

stjernehimmel

Ha ha ha ha....

først var var jeg så chokket jeg blev enig med mig selv om at DET bare ikke kunne være rigtig det jeg så...

og derefter var jeg færdig af grin.... Og jeg griner sjældent af ting i tv, men her trillede tårerne godt nok grundet grinen :-D

Anmeld

20. februar 2014

twinny

Ikk den skarpeste kniv i skuffen. 

Jeg var flad af grin da jeg så det.... og en smule chokeret 

Anmeld

20. februar 2014

Carina:-)

Det er egentligt lidt synd for hun er jo dum som en dør-

Og kæresten er da ikke bedre ,han render rundt og tror han er guds gave til kvinder .

Men det er jo det vi vil se.

Der ville ingen seer være hvis det var intelligente piger med ben i næsen der slog alle fordommene til jorden.

Der må gerne være en enkelt indimellem som klarer sin uddannelse eller får sig et job-men de forsvinder hurtigt ud af serien igen for det fænger ikke helt.

Nej vi vil sgu se piger der putter kartofler i plasticposer og piger der kommer med kommentarer som hende der gerne ville være sanger (kan ikke huske hvad hun hed) og som sagde "Når jeg bliver millionær ,gider jeg ihvertfald ikke være på kontanthjælp mere " Klassekommentar 

Og ja jeg er en af dem der ser serien ,og både gyser og griner af de forskellige deltagere .Og ja det er da ikke pænt,men det er underholdende

Anmeld

20. februar 2014

Papillon

Carina:-) skriver:

Det er egentligt lidt synd for hun er jo dum som en dør-

Og kæresten er da ikke bedre ,han render rundt og tror han er guds gave til kvinder .

Men det er jo det vi vil se.

Der ville ingen seer være hvis det var intelligente piger med ben i næsen der slog alle fordommene til jorden.

Der må gerne være en enkelt indimellem som klarer sin uddannelse eller får sig et job-men de forsvinder hurtigt ud af serien igen for det fænger ikke helt.

Nej vi vil sgu se piger der putter kartofler i plasticposer og piger der kommer med kommentarer som hende der gerne ville være sanger (kan ikke huske hvad hun hed) og som sagde "Når jeg bliver millionær ,gider jeg ihvertfald ikke være på kontanthjælp mere " Klassekommentar 

Og ja jeg er en af dem der ser serien ,og både gyser og griner af de forskellige deltagere .Og ja det er da ikke pænt,men det er underholdende

Jeg ser "De unge mødre", og ville da rigtig gerne se flere, der havde styr på tingene, men jeg er jo også bare én ud af mange seere - og ja, flertallet vil vel bare underholdes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.