Dele barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
6 svar
2 synes godt om
20. februar 2014

Mariekjellerup90

Hej alle..

vil hører om nogen af jer køre deleordning ? Og hvordan tager jeres børn det ? Jeg har en datter på 3 år, vi har lige været i statsfotrvaltningen idag, hvor de mener at hun sagtens kan køre 7/7 ordningen altså fra fredag til fredag. Da mig og hendes far har et godt samarbejde, vi bor tæt på hinanden. Jeg mener ikke at det er godt til hende, men har gået med til at prøve det i 6 mdr. Er rigtig bange for at det kan skade hende. Hun fungere godt i børnehave, udvikler sig rigtig godt. Tror i jeg har lavet en fejl ved at gå med til det ? Det skal lige siges, at når hendes far har samvær med hende, er de altid oppe ved hans mor (farmor). Hilsen Marie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

PernilleogLouis

Tror det kommer meget an på barnet - vi bruger det ikke og kommer aldrig til at gøre det (er ikke så stor fan af 7/7) og det ville slet ikke fungerer for vores dreng.

Krydser finger for at hun kommer til at klare det

Anmeld

20. februar 2014

Mariekjellerup90

PernilleogLouis skriver:

Tror det kommer meget an på barnet - vi bruger det ikke og kommer aldrig til at gøre det (er ikke så stor fan af 7/7) og det ville slet ikke fungerer for vores dreng.

Krydser finger for at hun kommer til at klare det

Hvilken ordningen bruger i ? For syns en uge er langt tid. 

Anmeld

20. februar 2014

liten-mamma

Hej alle..

vil hører om nogen af jer køre deleordning ? Og hvordan tager jeres børn det ? Jeg har en datter på 3 år, vi har lige været i statsfotrvaltningen idag, hvor de mener at hun sagtens kan køre 7/7 ordningen altså fra fredag til fredag. Da mig og hendes far har et godt samarbejde, vi bor tæt på hinanden. Jeg mener ikke at det er godt til hende, men har gået med til at prøve det i 6 mdr. Er rigtig bange for at det kan skade hende. Hun fungere godt i børnehave, udvikler sig rigtig godt. Tror i jeg har lavet en fejl ved at gå med til det ? Det skal lige siges, at når hendes far har samvær med hende, er de altid oppe ved hans mor (farmor). Hilsen Marie 

Min datters far og jeg deler hende 7/7, tirsdag til tirsdag.

Det fungere super godt og vores datter lader sig ikke mærke af det. Hun er dog altid lidt pjevset om tirsdagen, men det vender hurtigt igen. 

Dagpleje mor siger at hun stor trives og stadigvæk er en glad pige. 

Min datters far og jeg bor 10 minutter fra hinanden og vi ses også sammen alle 3, uanset hvem der har hende.

En uge er dog rigtig lang tid for mig at undvære hende! Men bruger tiden på at ordne praktiske ting og hygge med min kæreste. Besøger også min datter hos hendes far mindst 2 gange i ugen hvor han har hende.

Anmeld

20. februar 2014

PernilleogLouis

Mariekjellerup90 skriver:

Hvilken ordningen bruger i ? For syns en uge er langt tid. 

vi er lige gået til en 10-4 og min dreng er lige blevet 6 år

Anmeld

20. februar 2014

An&Jo

Min dreng bliver 4 år lige om lidt, og boede hans far og jeg tættere på hinanden havde vi haft en 7/7 ordning.. Det ville være det allerbedste for vores søn lige nu, da han efter en uge savner far og er han der på ferie i en uges tid savner han mig.. Så jeg er faktisk ked af på vores søns vegne at vi ikke kan dele mere ligeligt imellem os..

Håber i kommer godt igennemd et næste halve år, og nej jeg tror ikke du kommer til at fortryder det så længe dig og far kan snakke om tingene.. Og husker på barnets behov

Anmeld

20. februar 2014

Mariekjellerup90

liten-mamma skriver:

Min datters far og jeg deler hende 7/7, tirsdag til tirsdag.

Det fungere super godt og vores datter lader sig ikke mærke af det. Hun er dog altid lidt pjevset om tirsdagen, men det vender hurtigt igen. 

Dagpleje mor siger at hun stor trives og stadigvæk er en glad pige. 

Min datters far og jeg bor 10 minutter fra hinanden og vi ses også sammen alle 3, uanset hvem der har hende.

En uge er dog rigtig lang tid for mig at undvære hende! Men bruger tiden på at ordne praktiske ting og hygge med min kæreste. Besøger også min datter hos hendes far mindst 2 gange i ugen hvor han har hende.

Okay, det lyder rigtig godt, at det køre for jer alle tre. Håber virkelig også det kommer til at køre os 

Nu har vi heldigvis også et godt forhold til hinanden, så vi kan også sagtens besøge hinanden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.