Hej alle..
vil hører om nogen af jer køre deleordning ? Og hvordan tager jeres børn det ? Jeg har en datter på 3 år, vi har lige været i statsfotrvaltningen idag, hvor de mener at hun sagtens kan køre 7/7 ordningen altså fra fredag til fredag. Da mig og hendes far har et godt samarbejde, vi bor tæt på hinanden. Jeg mener ikke at det er godt til hende, men har gået med til at prøve det i 6 mdr. Er rigtig bange for at det kan skade hende. Hun fungere godt i børnehave, udvikler sig rigtig godt. Tror i jeg har lavet en fejl ved at gå med til det ? Det skal lige siges, at når hendes far har samvær med hende, er de altid oppe ved hans mor (farmor). Hilsen Marie
Min datters far og jeg deler hende 7/7, tirsdag til tirsdag.
Det fungere super godt og vores datter lader sig ikke mærke af det. Hun er dog altid lidt pjevset om tirsdagen, men det vender hurtigt igen.
Dagpleje mor siger at hun stor trives og stadigvæk er en glad pige.
Min datters far og jeg bor 10 minutter fra hinanden og vi ses også sammen alle 3, uanset hvem der har hende.
En uge er dog rigtig lang tid for mig at undvære hende! Men bruger tiden på at ordne praktiske ting og hygge med min kæreste. Besøger også min datter hos hendes far mindst 2 gange i ugen hvor han har hende.
Anmeld