Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Ja, jeg bliver 31 til marts.
Sidste år var der nul og nix til noget som helst så jeg blev slet ikke fejret på nogen måde...
I år ville jeg gerne invitere mine 2 veninder inkl. påhæng og børn herhjem til noget hygge.
jeg mangler ideer til hvad vi så skal lave, og spise.
Den ene har en søn der er 1 måned yngre end vores, og kunne tænkes måske hendes mand kommer med. De er fra Syrien men spise de samme ting som os dog er hun på kur hvor hun skal holde sig fra brød, ris og pasta.
Den anden er alenemor til en pige der er 6 dage yngre end vores dreng. Hun løbetræner og er bevidst omkring sin kost, men tillader sig stadig at hygge med god chokolade en gang imellem.
Vi bor i en 3-værelses lejlighed, der er legeplads på den ene side og ideen er også at hvis vejret er til det så være udenfor lidt med børnene også.
Men det med mad er det svært...
Pengene er små og energien er ikke for stor til større kreationer...
kager skal jeg nok selv få lavet men var mere fordi jeg havde en idé om at invitere til aftensmad også da alenemor ville blive kørt af min kæreste og den anden bor på 3. sal så sengetid for børnene er ikke noget problem 
Så søde brugere herinde kvinder som mænd, kom med jeres bedste ideer til at det bliver lidt anderledes end almindelig mad men uden at springe madbudgettet 
Anmeld