Celleforandringer !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
6 svar
3 synes godt om
20. februar 2014

MyLove E

Jeg var for et års tid siden til læge, fordi det gjorde ondt når vi havde sex.

Hun kunne ikke sige hvorfor, men tilgengæld ville hun gerne ta et celleskrab.

Der var så nogle forandringer Jeg blev så sendt til gynækolog. Der kunne også se forandringer, de ville se mig igen til tjek igen.
Det var jeg så i mandags.

De har så lige haft ringet at der STADIG er forandringer. De vil så foretage et keglesnit. Men da jeg stadig er i den fødedygtige alder må jeg selv vælge om jeg vil til kontrol igen om 6 mdr eller ha keglesnit nu.
Der er nemlig en lille risiko for at man kan føde for tidligt når man har fået det.
Men jeg valgte at få et keglesnit nu. Så har fået en tid om en måned.

Ihh så bare alting er lidt træls fortiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

Moma

Du får lige en stor formidagskrammer herfra Det skal nok gå alt sammen!

Jeg synes ikke, det gjorde ondt at få foretaget keglesnittet - heller ikke efterfølgende. Det er selvfølgelig ubehageligt at skulle ligge der med stængerne i vejret.

Jeg vill HELT klart - lige som dig - vælge at få foretage et keglesnit nu, for at celleforandringerne ikke får lov til at udvikle sig. så

Du kan godt gennemføre en graviditet efterfølgende, der skal "bare" tages nogle forhåndsregler.

Krammer igen

Anmeld

20. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har også fået lavet et keglesnit og det gjorde slet ikke ondt. Der var selvfølgelig nogen forholdsregler der skulle holdes bagefter. Men jeg havde ikke ondt, men var lidt øm efter, at de havde været "deroppe". Det var min gyn der gjorde det og blev blot lokalbedøvet.

Jeg ville som dig også vælge, at få lavet det med det samme, så cellerne ikke når, at ændre sig yderligere.

Anmeld

20. februar 2014

Elgaard73

Hej.... her var jeg igennem noget af det samme. Først kunne de se en del forandringer, så kunne de ikke, og så kunne de alligevel. Fik til sidst lavet keglesnit, bare sådan for "en sikkerheds skyld" (sagde de). Det var fuldstændig ukompliceret og gjorde ikke spor ondt. Fik det lavet fredag og tog på arbejde igen om søndagen.

I min efterfølgende graviditet, blev der nu ikke taget specielle forholdsregler. Mener bare lige at det blev nævnt til en samtale og det var det. Havde en nem graviditet, uden nogen som helst problemer, og fødte først 41+0 (og det var kun på grund af igangsættelse).

Jeg syntes at du har truffet det rigtige valg.

Anmeld

20. februar 2014

MyLove E

MoarHvidovre skriver:

Jeg har også fået lavet et keglesnit og det gjorde slet ikke ondt. Der var selvfølgelig nogen forholdsregler der skulle holdes bagefter. Men jeg havde ikke ondt, men var lidt øm efter, at de havde været "deroppe". Det var min gyn der gjorde det og blev blot lokalbedøvet.

Jeg ville som dig også vælge, at få lavet det med det samme, så cellerne ikke når, at ændre sig yderligere.

Jeg skal også bare havde det fjernet ved gynækolog.

Tak for dit :-D

Anmeld

20. februar 2014

MyLove E

Elgaard73 skriver:

Hej.... her var jeg igennem noget af det samme. Først kunne de se en del forandringer, så kunne de ikke, og så kunne de alligevel. Fik til sidst lavet keglesnit, bare sådan for "en sikkerheds skyld" (sagde de). Det var fuldstændig ukompliceret og gjorde ikke spor ondt. Fik det lavet fredag og tog på arbejde igen om søndagen.

I min efterfølgende graviditet, blev der nu ikke taget specielle forholdsregler. Mener bare lige at det blev nævnt til en samtale og det var det. Havde en nem graviditet, uden nogen som helst problemer, og fødte først 41+0 (og det var kun på grund af igangsættelse).

Jeg syntes at du har truffet det rigtige valg.

Tak for svar :-D
Var heller ikke i tvivl om hvad jeg skulle gøre.

Så har jeg da en mindre ting at tænke på

Anmeld

20. februar 2014

Q86

MyLove E skriver:

Jeg var for et års tid siden til læge, fordi det gjorde ondt når vi havde sex.

Hun kunne ikke sige hvorfor, men tilgengæld ville hun gerne ta et celleskrab.

Der var så nogle forandringer Jeg blev så sendt til gynækolog. Der kunne også se forandringer, de ville se mig igen til tjek igen.
Det var jeg så i mandags.

De har så lige haft ringet at der STADIG er forandringer. De vil så foretage et keglesnit. Men da jeg stadig er i den fødedygtige alder må jeg selv vælge om jeg vil til kontrol igen om 6 mdr eller ha keglesnit nu.
Der er nemlig en lille risiko for at man kan føde for tidligt når man har fået det.
Men jeg valgte at få et keglesnit nu. Så har fået en tid om en måned.

Ihh så bare alting er lidt træls fortiden

Fik lavet keglesnit for ca. 4 år siden, det gjorde ikke ondt og det var min egen gyn. der lavede det. Blev lokalbedøvet, og for at abstrahere lidt fra det der foregik undervejs have jeg en bog med (når jeg læser kan jeg lukke alt andet ude)

Fik så vidt jeg husker ikke valget om at vente, men tror heller ikke jeg havde taget det, da det jo skulle gøres og jeg så hellere ville have det overstået. Prøvede for 5-6 år siden at blive gravid med min ex. hvilket (heldigvis) ikke lykkedes, så var overbevist om at det ville blive svært når det en gang blev aktuelt at jeg skulle være gravid. Så da jeg fik at vide at det måske ville blive nemmere at blive gravid når man havde fået lavet et keglesnit var jeg slet ikke i tvivl om at det bare skulle laves (min logik den gang var måske ikke lige noget at skrive hjem om).

I dag venter jeg den første (15+3) med min "nye" kæreste og havde faktisk ikke skænket det en tanke at keglesnittet kunne have nogen form for betydning.. Om det skulle have noget at sige med hvor hurtigt det gik ved jeg ikke, men hurtigt gik det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.