Bumdadabum... Og vi venter :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
4 svar
2 synes godt om
20. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Iiiih. Sidder lige og tager en slurk kaffe og så..... En stikken/ømhed mærkes i begge bryster... Er 2+5 ca.... Der er laaaaang tid til testdag. Argh! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

hekran

Mor11 skriver:

Iiiih. Sidder lige og tager en slurk kaffe og så..... En stikken/ømhed mærkes i begge bryster... Er 2+5 ca.... Der er laaaaang tid til testdag. Argh! 

2+5? Kan du mærke noget allerede? Det er da helt vildt, hvis det kun er 5 dage siden ægløsning.
Kan godt forstå, at det bliver nogle lange uger Spændende

Anmeld

20. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
hekran skriver:

2+5? Kan du mærke noget allerede? Det er da helt vildt, hvis det kun er 5 dage siden ægløsning.
Kan godt forstå, at det bliver nogle lange uger Spændende

Aner heller ikk om det er tegn eller bare "pjat", går jo nærmest og analyserer alle små særheder min krop laver  Hehe 

Ifølge mine tidligere cyklusser, skulle jeg have haft æl fredag/lørdag, men havde æl-slim d 11/2, altså i tirsdags, og hvis æl lå der vil jeg jo være 3+2. Sidste cyklus havde jeg også æl slim på det tidspunkt. Hmm. Måske den ligger tidligere end jeg tror? Så er luthealfasen bare ret lang jo  

Åh, det er da til at blive bims af 

Anmeld

20. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ægget kan da næsten umuligt nå, at sætte sig fast hvis du er 2+5 :/ Prøv, at lade være med, at analysere så meget

Anmeld

20. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MoarHvidovre skriver:

Ægget kan da næsten umuligt nå, at sætte sig fast hvis du er 2+5 :/ Prøv, at lade være med, at analysere så meget

Som sagt, kan det også være jeg er 3+2.  Går ikke og analyserer bevidst, men når der kommer en helt tydelig følelse, så overtænker man jo med det samme hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.