Plet bløder i uge 18+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
4 svar
3 synes godt om
20. februar 2014

linea hansen

Hej jeg vil lige høre hvor mange af jer har plet blødt inden uge 18  var ved vagtlægen i går og de vil ikke rigtig gøre noget andet ind be dem oppe der har med scanning at gøre at ringe til mig her om morgen men er det nåede jeg bør være bange for eller?? Har smerter nede for nede ligesom man har sit lort håber nogen kan hjælpe mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

Morigen

linea hansen skriver:

Hej jeg vil lige høre hvor mange af jer har plet blødt inden uge 18  var ved vagtlægen i går og de vil ikke rigtig gøre noget andet ind be dem oppe der har med scanning at gøre at ringe til mig her om morgen men er det nåede jeg bør være bange for eller?? Har smerter nede for nede ligesom man har sit lort håber nogen kan hjælpe mig 

Det er normalt at man kan pletbløde i graviditeten, gjorde det i den første graviditet da jeg var i 7. el. 8. uge.
Men ved ikke med smerterne.. Håber at de ringer til dig hurtigst muligt så de kan tjekke om alt er som det skal være

Anmeld

20. februar 2014

linea hansen

Har lige snakket med min jd bare for at blive berolige lidt men hun lovede at hvis jeg ikke høre fra dem ind kl 13 så sku jeg ringe igen for så bukkede de tid til mig med det samme

Anmeld

20. februar 2014

ønskebørn74

linea hansen skriver:

Havde det som dig og det var en blærebetændelse der drillede, så tag en urin prøve med.. 

Anmeld

23. marts 2014

linea hansen

Jeg fik lavet en akut scanning den dag og alt så fint ud men de sagde hvis det blev ved sku jeg ringe igen for så skulle de lige kigge igen men det bliver en dejlig datter  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.