hjælp, er jeg hysterisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
5 svar
3 synes godt om
20. februar 2014

Sunsmile

Jeg er igang med behandling iui.

Jeg var til gynækologen igår og fik af vide at mit æg var klar idag til ægløsningssprøjten. Og jeg havde fået af vide i mandags at jeg sku ha foretaget inseminationen fredag eller lørdag.
Men så igår fik jeg besked om at de ikke kunne lave inseminationen før mandag, da de ikke var der.
Er det en rimelig behandling? kan man blive sendt videre til en anden gynækolog?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

et-ønske

Det er en hård verden at være i fordi det er ens højeste ønske de "gambler" med....
Om det er rimeligt ved jeg ikke - har før hørt om folk der har ventet et par måneder på en plads. Er du i off regi eller??
Men du skal da ikke tage ovitrelle hvis du ikke skal insemineres alligevel???

Anmeld

20. februar 2014

Sunsmile

Tak for svaret.
Jeg er blevet videre sendt af min læge, til nok en af de meget få gynækologer i køge/stevns omegnen.
Jeg glemte lige at skrive at de har bedst mig købe noget som holder ægget tilbage som jeg skal ta imorgen og så ska jeg ta otrivelle på lørdag.
Sys bare ikke det er ok at jeg ska vente 2 dage og bruge flere penge fordi de lige pludselig ikke har en tid til mig.

Anmeld

20. februar 2014

esioul

Sunsmile skriver:

Jeg er igang med behandling iui.

Jeg var til gynækologen igår og fik af vide at mit æg var klar idag til ægløsningssprøjten. Og jeg havde fået af vide i mandags at jeg sku ha foretaget inseminationen fredag eller lørdag.
Men så igår fik jeg besked om at de ikke kunne lave inseminationen før mandag, da de ikke var der.
Er det en rimelig behandling? kan man blive sendt videre til en anden gynækolog?

Jeg tror desværre ikke du bare kan blive sendt videre med så kort varsel.

Der er nok ikke andet at gøre en at hygge selv.

Anmeld

20. februar 2014

modesty

Tak for svaret.
Jeg er blevet videre sendt af min læge, til nok en af de meget få gynækologer i køge/stevns omegnen.
Jeg glemte lige at skrive at de har bedst mig købe noget som holder ægget tilbage som jeg skal ta imorgen og så ska jeg ta otrivelle på lørdag.
Sys bare ikke det er ok at jeg ska vente 2 dage og bruge flere penge fordi de lige pludselig ikke har en tid til mig.

Personalet har meget om ørerne og nogle gange sker det at en dato eller en information glipper. Hvis der var tale om at forsøget måtte droppes, så kunne jeg godt forstå din reaktion, men i dette tilfælde tror jeg at du må acceptere at fagfolk også bare er mennesker og at fejl bliver begået ind imellem. At du skal vente 2 ekstra dage, well, det er ingenting (jeg har selv været i behandling) og m.h.t. penge, så kan det vel ikke være en herregård? Men hvis det går dig meget på, så spørg dem hvordan det kan være at du først fik at vide at de var åbne fredag og lørdag.

Jeg synes du overreagerer at ville skifte til en anden gynækolog. 

Anmeld

20. februar 2014

Sunsmile

modesty skriver:

Personalet har meget om ørerne og nogle gange sker det at en dato eller en information glipper. Hvis der var tale om at forsøget måtte droppes, så kunne jeg godt forstå din reaktion, men i dette tilfælde tror jeg at du må acceptere at fagfolk også bare er mennesker og at fejl bliver begået ind imellem. At du skal vente 2 ekstra dage, well, det er ingenting (jeg har selv været i behandling) og m.h.t. penge, så kan det vel ikke være en herregård? Men hvis det går dig meget på, så spørg dem hvordan det kan være at du først fik at vide at de var åbne fredag og lørdag.

Jeg synes du overreagerer at ville skifte til en anden gynækolog. 

Tak for hjælpen, jeg har snakket med gynækologen idag og vi er kommet på samme side igen. Sys bare at der har manglet noget respekt for mig og at de har manglet at give mig en masse
Informationer undervejs i hele forløbet og det var nok bare oplevelsen igår der fik bægeret til at flyde over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.