Skal jeg bare ringe til skolen? (Ang. Barsel)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg går på VUC Flex HF-enkelt fag. Er startet i december og er færdig i juni men skal af på barsel til marts. 

Jeg kan ikke huske om jeg nævnte det for skolen at jeg var gravid da jeg søgte ind så ved ikke om de er klar over at jeg skal af på barsel.

Hvis jeg nu ringer der ind og det viser sig at jeg ikke har nævnt det, kan de så godt smide mig af holdet eller sådan noget?

Jeg får su og har søgt om fødselsklip fra april som jeg er blevet bevilliget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er noget med at man senest skal fortælle om sin graviditet 3 måneder før termin. I hvert fald på en arbejdsplads...ved ikke med skole. 

Anmeld

20. februar 2014

Studerendemor

Jeg går på VUC Flex HF-enkelt fag. Er startet i december og er færdig i juni men skal af på barsel til marts. 

Jeg kan ikke huske om jeg nævnte det for skolen at jeg var gravid da jeg søgte ind så ved ikke om de er klar over at jeg skal af på barsel.

Hvis jeg nu ringer der ind og det viser sig at jeg ikke har nævnt det, kan de så godt smide mig af holdet eller sådan noget?

Jeg får su og har søgt om fødselsklip fra april som jeg er blevet bevilliget.

Klik her og skriv...

Anmeld

20. februar 2014

Anonym trådstarter

skrivemaskine skriver:

Klik her og skriv...

Klik her og skriv?

Anmeld

20. februar 2014

Momster89

Du skal selv melde barsel en måned før du starter den. Snak med skole sekretæren. De ved hvordan og hvorledes.

Anmeld

20. februar 2014

Studerendemor

Anonym skriver:

Klik her og skriv?

Jeg aner ikke, hvad det er. Er sikkert kommet til at trykke på noget, jeg ikke skulle. Beklager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.