åhhh haaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
4 svar
6 synes godt om
19. februar 2014

Anonym trådstarter

undskyld en tråd mere..
men står og ikke diskutere men bliver lidt hidsig over manden da jeg siger er gået over tid.. han synes ikke jeg plejer at få mens nu..
sidste mens dn 21 jan den der skulle ha været var dn 16 feb og det forstår han ikke at det allerede igen..
så han forstår ikke når jeg siger jeg er overtid
bliver så irriteret og hidsig
det vel ikke mig der fejl! jeg holder bare styr på mine blødninger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Sijac

Anonym skriver:

undskyld en tråd mere..
men står og ikke diskutere men bliver lidt hidsig over manden da jeg siger er gået over tid.. han synes ikke jeg plejer at få mens nu..
sidste mens dn 21 jan den der skulle ha været var dn 16 feb og det forstår han ikke at det allerede igen..
så han forstår ikke når jeg siger jeg er overtid
bliver så irriteret og hidsig
det vel ikke mig der fejl! jeg holder bare styr på mine blødninger!

Ej undskyld hvis dette kommer til at lyde forkert.. Men hvorfor spilde din tid på noget så ligegyldigt? Gem din energi i stedet for at bruge en masse af den på negative og fuldstændig åndssvage ting..

Din kæreste er en mand og han hverken ved eller giver en skid for, hvordan du skal og bør få dine menstruationer - og det kan jeg faktisk godt forstå.

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

Sijac skriver:

Ej undskyld hvis dette kommer til at lyde forkert.. Men hvorfor spilde din tid på noget så ligegyldigt? Gem din energi i stedet for at bruge en masse af den på negative og fuldstændig åndssvage ting..

Din kæreste er en mand og han hverken ved eller giver en skid for, hvordan du skal og bør få dine menstruationer - og det kan jeg faktisk godt forstå.

det fordi vi prøver blive gravide
så fortalte ham da bare glad og stolt jeg ikke havde fået min mens
derfor jeg bliver irriteret over han ikke synes at det ved at være mens tid igen..

det var fordi jeg var frustreret over at ham og jeg skulle stå og snakke om hvem der har ret i om min mens..

men sry jeg brokkede mig i frustrationer

Anmeld

19. februar 2014

Sijac

Anonym skriver:

det fordi vi prøver blive gravide
så fortalte ham da bare glad og stolt jeg ikke havde fået min mens
derfor jeg bliver irriteret over han ikke synes at det ved at være mens tid igen..

det var fordi jeg var frustreret over at ham og jeg skulle stå og snakke om hvem der har ret i om min mens..

men sry jeg brokkede mig i frustrationer

Ja okay det ændre det sp lidt.. Men.kan sgu alligevel ikke lade vær med, at sidde og små fnise Tænk at han diskutere DINE menstruationer med dig..
Ej kan da godt forstå at du bliver irriteret hvis han ligefrem ikke mener at du skulle have dem der, tænker da at det er noget som du har helt styr på..

Tsk tsk mænd altså

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

Sijac skriver:

Ja okay det ændre det sp lidt.. Men.kan sgu alligevel ikke lade vær med, at sidde og små fnise Tænk at han diskutere DINE menstruationer med dig..
Ej kan da godt forstå at du bliver irriteret hvis han ligefrem ikke mener at du skulle have dem der, tænker da at det er noget som du har helt styr på..

Tsk tsk mænd altså

Altså synes da også det sært han står og siger ej skat der da længere til din mens og mine cyklusser er altså mellem 26 og 28. Sagde også jeg har altså styr på mit lort:p også blev vi bare vildt uenige ! Han tror den er lige på trapperne omg mønd dur altså ikke til det mens halløj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.