blev jeg snydt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
4 svar
1 synes godt om
19. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg var til et homeparty hos en forælder fra børnehaven.

Jeg havde været inde og kigge på produktets hjemmeside inden partyet. Til partyet bestiller jeg nogle varer til omkring 500 kr hos sælger. Sælger går så ind på samme hjemmeside som jeg var på og bestiller varerne. Hun logger ind med en sælger kode. Det hele skulle betales med dankort med det samme. Jeg skal betale 15 kr i ekspedition og 45 kr i porto for varene.
Det sagde sælger bare først da hun indtastede oplysningerne på hjemmesiden.

Jeg føler mig snydt. Selvfølgelig havde sælgeren tøj med jeg kunne se og mærke på. Men 15 kr i gebyr og 45 i porto er da en stor del omkostning for varer til omkring 500 kr. Hvis jeg havde bestilt det på hjemmesiden selv havde det kostet 60 kr i porto i stedet for 45. altså en mindre besparelse bortset fra at jeg ikke kan forstå hvordan de kan retfærdigøre at kalde det porto når det ikke er portoprisen man betaler men (endnu )et forsendelses gebyr.

Mit sprgsmål er: blev jeg snydt? eller er det normalt at homapartys foregår sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

Var det hos pomp de lux? Så havde du alligevel skulle betale de 15 kroner

Tænker også at det er meget normalt

Anmeld

19. februar 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
Anonym skriver:

Jeg var til et homeparty hos en forælder fra børnehaven.

Jeg havde været inde og kigge på produktets hjemmeside inden partyet. Til partyet bestiller jeg nogle varer til omkring 500 kr hos sælger. Sælger går så ind på samme hjemmeside som jeg var på og bestiller varerne. Hun logger ind med en sælger kode. Det hele skulle betales med dankort med det samme. Jeg skal betale 15 kr i ekspedition og 45 kr i porto for varene.
Det sagde sælger bare først da hun indtastede oplysningerne på hjemmesiden.

Jeg føler mig snydt. Selvfølgelig havde sælgeren tøj med jeg kunne se og mærke på. Men 15 kr i gebyr og 45 i porto er da en stor del omkostning for varer til omkring 500 kr. Jeg kunne tilmed have sparet de 15 kr hvis jeg bare havde købt det direkte på siden selv.

Mit sprgsmål er: blev jeg snydt? eller er det normalt at homapartys foregår sådan?

Det er vist meget normalt :-)

//Mette

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Var det hos pomp de lux? Så havde du alligevel skulle betale de 15 kroner

Jeg har lige rettet i indlægget. for ja, jeg nærlæste lige betingelserne og jeg ville have skulle betale de 15 alligevel og tilmed ekstra porto hvis jeg selv havde haft bestilt. Men eftersom portoudgiften er den samme hos post-dk uanset hvordan jeg bestiller varene føler jeg at det er et fup foretagende.

Og er skuffet over fremagngsmåden, at sælger ikke fortælle rom ekstraomkostninger før jeg står midt i bestillingen.

især når det er en gangsk høj omkostning.

Det var ikke pomp de lux men noget lignenede

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

MKBP skriver:

Det er vist meget normalt :-)

//Mette

Jeg har desværre skrevet noget forkert så jeg har rettet i start indlæget efter du skrev.
Men tak for svar og øv at det ser ud til at være normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.