Pergotime behandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2014

mpr

Jeg skulle i behandling med Pergotime. Jeg mærkede til ingenting under behandlingen. Det var rigtig godt.

Vi var på IUI-h behandling og det resulterede i en lille baby vi venter til sommer

Var du på pergotime uden IUI også? Og var det med eller uden ægløsnings sprøjten - den får jeg nemlig ikke  Og hvor mange behandlinger var I igennem før det lykkedes?

Men tillykke med den lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

mpr

Maja84 skriver:

Havde flere æg på pergotime og sammen med fostimon fik jeg rigtig godt resultat

Fantastisk Men hvad er fostimon? Min blanding af det hele er at jeg lige har været på p-piller for at skabe balance i min rytme og så er jeg på metformin og nu pergotime oveni, og er simpelthen så spændt/nervøs for det hele Og hvordan ved man hvornår man får ægløsning ? 

Plus er lidt nervøs over om jeg når at modne æg (hvis det overhovedet har en effekt) inden jeg skal møde lægen for de siger man plejer at skulle scannes imellem 10-12 dag men jeg kommer først ind og bliver scannet på 14. dagen... ?

- Sorry for mange spørgsmål ^^

Anmeld

21. februar 2014

Kløver

Chel1992 skriver:

Fantastisk Men hvad er fostimon? Min blanding af det hele er at jeg lige har været på p-piller for at skabe balance i min rytme og så er jeg på metformin og nu pergotime oveni, og er simpelthen så spændt/nervøs for det hele Og hvordan ved man hvornår man får ægløsning ? 

Plus er lidt nervøs over om jeg når at modne æg (hvis det overhovedet har en effekt) inden jeg skal møde lægen for de siger man plejer at skulle scannes imellem 10-12 dag men jeg kommer først ind og bliver scannet på 14. dagen... ?

- Sorry for mange spørgsmål ^^

Fostimon er ligesom gonal-F
Jeg fik fine æg på pergotime, men da vi øgede til fostimon fik jeg bedre æg, de blev bedre str og slimhinden ble. Tykkere.
Jeg fik pregnyl for at sætte æl igang på det rigtige tidspunkt, de holder øje på scanningerne. I den cyklus jeg blev gravid var der lukket så lavede hjemmehygge og tjekkede for æl med digital æl-test og fik gevinst

Anmeld

21. februar 2014

Michelle88

Jeg startede med at få 1×5 piller pergotime, men det havde ingen effekt på mine æg. Men fik så 2×5 piller måneden efter og så blev jeg gravid med min datter i den måned.

Anmeld

21. februar 2014

mpr

Michelle88 skriver:

Jeg startede med at få 1×5 piller pergotime, men det havde ingen effekt på mine æg. Men fik så 2×5 piller måneden efter og så blev jeg gravid med min datter i den måned.

Og du brugte intet andet end pergotime til at få ægløsning?

Anmeld

21. februar 2014

mpr

Maja84 skriver:

Fostimon er ligesom gonal-F
Jeg fik fine æg på pergotime, men da vi øgede til fostimon fik jeg bedre æg, de blev bedre str og slimhinden ble. Tykkere.
Jeg fik pregnyl for at sætte æl igang på det rigtige tidspunkt, de holder øje på scanningerne. I den cyklus jeg blev gravid var der lukket så lavede hjemmehygge og tjekkede for æl med digital æl-test og fik gevinst

Okay Så du oplevede slet ikke at få ægløsning bare ved at bruge pergotime? altså ved at de blev modne nok til at frigive sig selv ?

Anmeld

21. februar 2014

Michelle88

Chel1992 skriver:

Og du brugte intet andet end pergotime til at få ægløsning?

Nej det gjorde jeg ikke.. Fik metformin ved siden af, men ved ikke om det havde nogen effekt..

Anmeld

21. februar 2014

Fru Ebied

Chel1992 skriver:

Hej i garvede kvinder derude!

Jeg har i dag på dag 2 af min cyklus, og har haft ringet til min gynækolog hvor jeg har fået ordineret mærket pergotime som min første homonbehandling Men ville lige høre hvad er andres erfaringer med mærket? Er det noget der virker ?

Er så spændt på det hele  

Jeg er blevet gravid 3 gange på pergotime, uden anden behandling.  

Denne gang har jeg fået det tre gange, sidste gang blev jeg insemineret med min mands sæd og fik ægløsningssprøjte, men er ikke blevet gravid. 

Jeg er også blevet 37 år og er ret overvægtig.

Da jeg blev gravid kun på pergotime var jeg 29 og 30. 

Behandlingen er ret uproblematisk, jeg kunne blot ( sammen med min mand )konstatere at jeg var lidt præ-menstruel i den periode jeg spiste dem.

Anmeld

21. februar 2014

mpr

Michelle88 skriver:

Nej det gjorde jeg ikke.. Fik metformin ved siden af, men ved ikke om det havde nogen effekt..

Okay tak for dit input er nemlig selv på 2x5 dages piller og metformin så  for at der er gevinst om en måneds tid

Anmeld

21. februar 2014

mpr

Fru Ebied skriver:

Jeg er blevet gravid 3 gange på pergotime, uden anden behandling.  

Denne gang har jeg fået det tre gange, sidste gang blev jeg insemineret med min mands sæd og fik ægløsningssprøjte, men er ikke blevet gravid. 

Jeg er også blevet 37 år og er ret overvægtig.

Da jeg blev gravid kun på pergotime var jeg 29 og 30. 

Behandlingen er ret uproblematisk, jeg kunne blot ( sammen med min mand )konstatere at jeg var lidt præ-menstruel i den periode jeg spiste dem.

Ej hvor fantastisk*!!!! Tillykke med dem det er lykkedes med ! ^^ 

Håber sådan det kommer til at lykkes allerede her første gang  

Men hvordan fandt du ud af hvornår du havde ægløsning? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.