Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: den er godt nok flot hold da op og fed baggrund
den er godt nok flot hold da op og fed baggrund
mange tak og ja det er rigtig fedt lavet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LinLin skriver: Flot og anderledes,men uuuh jeg tænker den kommer til at klø alt det sorte...Hvad er sidste ord i første linie?? Lose?
Flot og anderledes,men uuuh jeg tænker den kommer til at klø alt det sorte...Hvad er sidste ord i første linie?? Lose?
mange tak hehe ja det gør den men er efterhånden vant til det
Jep der står lose
Fru Hansen skriver: Jeg kan ikke rigtig læse teksten i tatoveringen på min lille skærm Vil du ikke fortælle hvad der står? Flot arbejde og flotte farver du har valgt
Jeg kan ikke rigtig læse teksten i tatoveringen på min lille skærm Vil du ikke fortælle hvad der står?
Flot arbejde og flotte farver du har valgt
mange tak
Der står : sometimes You have to lose before You can get the gold og så Naya nederst
Rinepigen skriver: ja så fik jeg sørme lavet nr 6. tattoo og den er til ære for min smukke datter Naya og min engle pige Lily Er rigtig glad for den ville blot vise den frem
ja så fik jeg sørme lavet nr 6. tattoo og den er til ære for min smukke datter Naya og min engle pige Lily
Er rigtig glad for den ville blot vise den frem
BigHope13 skriver: Wow nøj hvor er den bare flot, og super rørende tekst
Wow nøj hvor er den bare flot, og super rørende tekst
Mange tak skal du have
Rinepigen skriver: mange tak Der står : sometimes You have to lose before You can get the gold og så Naya nederst
Tak.
Jeg er ellers slet ikke til tatoveringer men din ligner jo et helt maleri. Der er sørme Imponerende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128