Dårlig ånde, hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
4 svar
1 synes godt om
19. februar 2014

Isabel85

Ja hvordan siger man til en person, at vedkommende har dårlig ånde? Og skal man overhovedet sige det? Det er en i svigerfamilien, som jeg ser ret ofte, og jeg kan ikke sidde ved siden af vedkommende og snakke med hende. Så det er slemt. Jeg synes ikke selv jeg er sart, og jeg er ikke gravid og overfølsom overfor lugte   Tror ikke jeg har oplevet lignende. Hvis det var mig ville jeg gerne at nogen sagde det til mig, men hvis hun godt er klar over det, så er det måske ikke så fedt at få det at vide en gang til. Ville I sige det til vedkommende? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Pcokate

Isabel85 skriver:

Ja hvordan siger man til en person, at vedkommende har dårlig ånde? Og skal man overhovedet sige det? Det er en i svigerfamilien, som jeg ser ret ofte, og jeg kan ikke sidde ved siden af vedkommende og snakke med hende. Så det er slemt. Jeg synes ikke selv jeg er sart, og jeg er ikke gravid og overfølsom overfor lugte   Tror ikke jeg har oplevet lignende. Hvis det var mig ville jeg gerne at nogen sagde det til mig, men hvis hun godt er klar over det, så er det måske ikke så fedt at få det at vide en gang til. Ville I sige det til vedkommende? 

Der kan være mange årsager: tandhygiejne, sygdomme m.m. Og alene af den grund vil jeg være for flov til at sige noget. Tænk hvis det er noget de kæmper meget med

Når det så er sagt, håber jeg folk ville sige det til mig hvis det var

Uhh dobbeltmoralskhed 

Anmeld

19. februar 2014

Isabel85

Ja det er jo lige det!! Hvis hun allerede kæmper med det, så er det bare som at gnide salt i såret. Puha dilemma  kan heller ikke forestille mig, at hendes mand ikke har gjort hende opmærksom på det. Tror også jeg bider det i mig, men ville også blive skuffet hvis jeg gik rundt med dårlig ånde og folk ikke sagde noget. Ville bare høre om nogen havde et godt bud på, hvordan man siger sådan nogle ting. det er jo lidt pinligt både for den der siger det, og ikke mindst for den med "problemet"

Anmeld

19. februar 2014

ditski

Kender dilemmaet det er så svært at få sagt på en pæn måde, for sæt nu det er noget hun går og bakser med allerede.
Man bliver helt nervøs for om man selv har dårlig ånde

Tror man skal lade det være op til de nærmeste og få sagt

Anmeld

19. februar 2014

Isabel85

ditski skriver:

Kender dilemmaet det er så svært at få sagt på en pæn måde, for sæt nu det er noget hun går og bakser med allerede.
Man bliver helt nervøs for om man selv har dårlig ånde

Tror man skal lade det være op til de nærmeste og få sagt

Ja det har du nok ret i  Det skal jeg nok ikke blande mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.