Så ulykkelig over mit hår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2014

Noneother

mange tak for svar  så ved næste år ved denne tid ville det være måske skulderlængde? 

Ja det er så ærgeligt.. hun sagde det virkede ligeså godt, og var ret overbevist om at sådan var det altså.. Og jeg var så DUM at jeg hoppede med begge ben i

røre aldrig hjemmefarver igen, vil bare have min naturlige farve tilbage nu 

Ja så må din veninde altså æde sine ord igen.
Der er stor forskel på håndkøbskvalitet og frisørkvalitet. -og samtidig så ved frisører noget mere om lige præcis hvilken type afblegning der skal til (din var nok orange. Der er osse gul, blå etc) og de er bedre til at bedømme hvilken slags afblegning dit hår overhovedet kan tåle.

Du kan, hos mange frisører købe den farve de selv bruger, for stortset det samme som i supermarkedet. -men stadig. Når det skal blonderes er der bare så mange ting at tage højde for. -og der mener jeg stadig at man bør få en prof til at tage sig af det.

men ellers ville jeg som en anden anbefaler, prøve ekstensions. Hvis det er helt skidt. -igen. Lavet hos en prof. For der er rigtig mange med et tre timers kursus, der lige pludselig tror at det gør dem til "ekstensionister" og Der er bare stadig rigtig stor forskel i hvad de her mennesker ved om hår.
Det er et dumt sted at spare, hvis man er glad for sit hår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Mamalou

Anonym skriver:

Ja, men jeg vidste det jo ikke.. Stolede blindt på hende Og hun sagde hun havde en masser erfaring 

Jeg er bange for at de siger at mindst 10 centimeter skal af før de vil gøre noget, mine spidser er virkelig hø, og jeg har allerede mistet så meget af min længde 

Det er rigtig ærgerligt at få ødelagt sit hår Jeg ville noge bide i det sure æble og følge frisørens anbefalinger.

Anmeld

19. februar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

hvordan finder jeg min farve? og ødelægger de ikke håret?  det kunne være dejligt hvis man kunne fuske sig til det, men er bange for at det bliver mere ødelagt 

Du kan få dem med klips så de bare skal sættes i om morgenen og ud om aftenen

Anmeld

19. februar 2014

MetteS81

Måske er det bedre at klippe håret kort i en smart frisure, og så give det en masse hårkure de næste måneder...hårkure gør altid at håret ser mere glansfuldt ud. Og så en volumenshampoo og volumenprodukter. Det er selvfølgelig ikke sjovt at skulle klippe det hele af, men det an evt redde looket lidt, så der ikke er de ødelagte spidser....Hvor er det øv, at hun ikke kunne farve det ordentligt  Mit hår blev også ødelagt engang for mange år siden...først knækkede det af, bagefter farvede en frisør det forkert så det blev grønt. Øv øv...det måtte også bare have en masse mørk og mild farvning og så en masse gode hårprodukter... 

Anmeld

19. februar 2014

Pigent

Har selv ødelagt mit hår ved at få en veninde til at afblege det. Jeg tog til frisør hvor hun farvede det og klippede et godt styk af. Så nu skal mit hår bare vokse ud igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.