Cyster på æggestokkene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.325 visninger
16 svar
3 synes godt om
19. februar 2014

liten-mamma

Jeg har i længere tid gået og haft voldsomme smerter i underlivet, så meget at jeg ikke har kunne foretage mig noget. 

Jeg har nu været ved lægen og jeg har cyster på æggestokkene. Jeg har fået en super-akut henvisning til gynækolog og jeg skal skannes, da han mistænker det kan være nogle mindre gode cyster. 

Puha, ville bare lige ud med det.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

esioul

liten-mamma skriver:

Jeg har i længere tid gået og haft voldsomme smerter i underlivet, så meget at jeg ikke har kunne foretage mig noget. 

Jeg har nu været ved lægen og jeg har cyster på æggestokkene. Jeg har fået en super-akut henvisning til gynækolog og jeg skal skannes, da han mistænker det kan være nogle mindre gode cyster. 

Synes da det er en lidt unfair udmeldning at sige "mindre gode cyster", uden du overhovedet er blevet scannet.

Jeg har selv haft nogle, og de sprang af sig selv. Der var ikke mere i det.

Men det kan være han siger mindre gode, fordi de kan være meget store.

Anmeld

19. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Din læge kan ikke vide, hvilken cyster du har uden, at du er blevet scannet.

Jeg har også haft en cyste som ikke ville forsvinde og den fik jeg fjernet ved en operation.

Jeg kan godt forstå, at du er bekymret efter sådan en besked, men vent til du er blevet scannet ved en gyn.

Anmeld

19. februar 2014

liten-mamma

esioul skriver:

Synes da det er en lidt unfair udmeldning at sige "mindre gode cyster", uden du overhovedet er blevet scannet.

Jeg har selv haft nogle, og de sprang af sig selv. Der var ikke mere i det.

Men det kan være han siger mindre gode, fordi de kan være meget store.

Har læst lidt om det og fundet frem til at de kan være ganske harmløse. Det er mine sikkert, men er nu stadig bekymret, da jeg i 1 år nu har gået med kraftige smerter og blødninger. 

Godt at høre en lille solstråle historie, tak 

Anmeld

19. februar 2014

liten-mamma

MoarHvidovre skriver:

Din læge kan ikke vide, hvilken cyster du har uden, at du er blevet scannet.

Jeg har også haft en cyste som ikke ville forsvinde og den fik jeg fjernet ved en operation.

Jeg kan godt forstå, at du er bekymret efter sådan en besked, men vent til du er blevet scannet ved en gyn.

Tror grunden til, at han sagde det, er pga de "symptomer" jeg har. Han sagde det lød voldsomt, men at jeg jo skulle ses på at en gynækolog  

Jeg venter også med at flippe helt ud til efter et besøg hos gynækolog 

Anmeld

19. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
liten-mamma skriver:

Tror grunden til, at han sagde det, er pga de "symptomer" jeg har. Han sagde det lød voldsomt, men at jeg jo skulle ses på at en gynækolog  

Jeg venter også med at flippe helt ud til efter et besøg hos gynækolog 

Har du fået en tid?

God ide med, at vente med, at flippe ud til efter besøget. Det er slet ikke sikkert, at der er noget af flippe ud over

Anmeld

19. februar 2014

stjernehimmel

liten-mamma skriver:

Jeg har lige haft ½ år med rigtig ubehaglige symtomer mm.. hvor de fandt 2 cyster på hver 5 cm i diameter... de var helt harmløse og da jeg var til kontrol 3 mdr efter var de pist væk....

forstår godt din bekymring, fordi man ik aner hvad der forgår.. uvisheden er den værste.... 

Håber det går godt og det bare er et par harmløse der sidder og driller 

Anmeld

19. februar 2014

liten-mamma

MoarHvidovre skriver:

Har du fået en tid?

God ide med, at vente med, at flippe ud til efter besøget. Det er slet ikke sikkert, at der er noget af flippe ud over

Jeg skal ringe og bestille en tid imorgen. Deres telefon tid var lukket da jeg kom hjem fra lægen idag. 

Nej, passer virkelig også på med at tænke det værste. Jeg har bare så frygtelig ondt hele tiden. Bare det at gå gør ondt 

Anmeld

19. februar 2014

liten-mamma

stjernehimmel skriver:

Jeg har lige haft ½ år med rigtig ubehaglige symtomer mm.. hvor de fandt 2 cyster på hver 5 cm i diameter... de var helt harmløse og da jeg var til kontrol 3 mdr efter var de pist væk....

forstår godt din bekymring, fordi man ik aner hvad der forgår.. uvisheden er den værste.... 

Håber det går godt og det bare er et par harmløse der sidder og driller 

Dejligt dine cyster var harmløse! Altid rart at høre de såkaldte solstråle historier  

Mine er sikkert heller ikke alvorlige, men man kan jo ikke lade vær med at tænke nogle knap så pæne tanker om hvad det kunne være. 

Anmeld

19. februar 2014

Sander&Vitus-Mor

liten-mamma skriver:

håber på det bedste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.