Hvornår -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
12 svar
4 synes godt om
19. februar 2014

Trekløver(:

Startede jeres små poder med at få rugbrød?

Min datter bliver 7 måneder lige om lidt, og påtænker snart at starte med lidt bondebrød evt. dyppe det i lidt mælk med noget smørbart pålæg.

Hun kan godt tygge små stykker banan, men er det bedst at vente til hun er 8 måneder?

Min sp kommer først til april igen, så spørger lige jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

liten-mamma

M_V skriver:

Min datter bliver 7 måneder lige om lidt, og påtænker snart at starte med lidt bondebrød evt. dyppe det i lidt mælk med noget smørbart pålæg.

Hun kan godt tygge små stykker banan, men er det bedst at vente til hun er 8 måneder?

Vi startede så småt da hun var 8 mdr.

Indtil da fik hun boller.

Anmeld

19. februar 2014

Trekløver(:

liten-mamma skriver:

Vi startede så småt da hun var 8 mdr.

Indtil da fik hun boller.

Okay, var det bare almindelig hvedeboller så ? Og hvornår startede du på at give hende det ?

Anmeld

19. februar 2014

MissTas

Min datter var 7 mrd. da vi startede ud med bondebrød har aldrig givet os problemer.. og så begyndte hun så småt med alm rugbrød da hun var 9-10 mrd.

Anmeld

19. februar 2014

Fuglemor

Vores den yngste fik bondebrød lige før de 6 mdr med smør ost eller Leverpostej på, men det var blandt andet fordi hun ikke gad grød af nogen art. Så med hjælp fra sp starte vi op på brød. 

Anmeld

19. februar 2014

liten-mamma

Okay, var det bare almindelig hvedeboller så ? Og hvornår startede du på at give hende det ?

Hun fik krydderboller, både de grove/mørke og helt almindelige  Vi startede da hun var omkring de 7 mdr. 

Anmeld

19. februar 2014

Trekløver(:

MissTas skriver:

Min datter var 7 mrd. da vi startede ud med bondebrød har aldrig givet os problemer.. og så begyndte hun så småt med alm rugbrød da hun var 9-10 mrd.

Okay tak for svar. Venter lige til hun runder de 7 måneder og så ser hvad hun siger til det. Det er bare i min pjæse, jeg har fået fra sp for længe siden står der 8 måneder. Syntes bare mange beretter om de startede før det.

Min datter er ikke ellevild med grød, så ville være rart at prøve med noget andet.

Anmeld

19. februar 2014

Trekløver(:

Fuglemor skriver:

Vores den yngste fik bondebrød lige før de 6 mdr med smør ost eller Leverpostej på, men det var blandt andet fordi hun ikke gad grød af nogen art. Så med hjælp fra sp starte vi op på brød. 

Okay det var tidligt. Det er meget forskelligt kan jeg høre. det er fordi jeg har fået en pjæse, hvor der står 8 måneder, men føler hun er ved at være klar til andet end kun mos og grød.

Anmeld

19. februar 2014

MissTas

M_V skriver:

Okay tak for svar. Venter lige til hun runder de 7 måneder og så ser hvad hun siger til det. Det er bare i min pjæse, jeg har fået fra sp for længe siden står der 8 måneder. Syntes bare mange beretter om de startede før det.

Min datter er ikke ellevild med grød, så ville være rart at prøve med noget andet.

da min datter blev født fik jeg også en pjese og dengang stod der 6 måneder.. hun bliver 2 år på lørdag, så ikke længe siden de har de ændret det og der er da ingen der er død endnu af at få bondebrød som 7 mrd. men ja, prøv jer frem hvad der er bedst for jer.. jeg ville sagtens turde prøve med bondebrød når hun er 7 mrd.

Anmeld

19. februar 2014

Trekløver(:

MissTas skriver:

da min datter blev født fik jeg også en pjese og dengang stod der 6 måneder.. hun bliver 2 år på lørdag, så ikke længe siden de har de ændret det og der er da ingen der er død endnu af at få bondebrød som 7 mrd. men ja, prøv jer frem hvad der er bedst for jer.. jeg ville sagtens turde prøve med bondebrød når hun er 7 mrd.

Når okay, jamen så skulle der jo ikke være problemer i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.