Hvorfor menstruationssmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
11 svar
1 synes godt om
19. februar 2014

CH2012

Når man er gravid og oplever menstruationsagtige smerter tidligt i processen - hvorfor er det så, at man oplever det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Morigen

CH2012 skriver:

Når man er gravid og oplever menstruationsagtige smerter tidligt i processen - hvorfor er det så, at man oplever det?

Det er tegn på at din livmoder arbejder, ved min den første havde jeg dem også meget men ikke her anden gang

Anmeld

19. februar 2014

CH2012

Morigen skriver:

Det er tegn på at din livmoder arbejder, ved min den første havde jeg dem også meget men ikke her anden gang

Det mente jeg også... Men synes også bare det er helt utroligt, at det går så stærkt. Og fascinerende Jeg er ikk gravid igen - eller det ved jeg ikk endnu, har først testdag d. 28

Anmeld

19. februar 2014

Morigen

CH2012 skriver:

Det mente jeg også... Men synes også bare det er helt utroligt, at det går så stærkt. Og fascinerende Jeg er ikk gravid igen - eller det ved jeg ikk endnu, har først testdag d. 28

Ja det er fascinerende at kroppen kan lave et lille menneske

Anmeld

19. februar 2014

CH2012

Morigen skriver:

Ja det er fascinerende at kroppen kan lave et lille menneske

Ja... Og at det går igang med det samme så at sige... Der er ingen tid at spilde

Anmeld

19. februar 2014

AnthonsMor

CH2012 skriver:

Egentlig ved jeg det ikke, men jeg tænker det er fordi livmoderen arbejder..

Anmeld

19. februar 2014

Clisolka

CH2012 skriver:

Som Morigen skriver, det er din livmoder der "arbejder" - til gengæld er det jo også et fantastisk stykke arbejde den gør  Jeg oplevede dem ikke slemme første gang jeg var gravid, men her 2. gang var de til gengæld slemme  

Anmeld

19. februar 2014

CH2012

AnthonsMor skriver:

Egentlig ved jeg det ikke, men jeg tænker det er fordi livmoderen arbejder..

Jeg tror også det er derfor, blev bare lidt i tvivl. Og så synes jeg det er helt utroligt, at det går så hurtigt med at gå i gang, så at sige...
Tror du nogle kvinder kan "mærke", når ægget sætter sig fast? Og det sætter sig først fast ca. en uge efter befrugtning, ikk?

Jeg har siden ægløsning haft menstruationssmerter og været anspændt/øm i hele underlivet... Håber det er gode tegn. Men tør ikk håbe noget.

Anmeld

19. februar 2014

CH2012

Babymor1013 skriver:

Som Morigen skriver, det er din livmoder der "arbejder" - til gengæld er det jo også et fantastisk stykke arbejde den gør  Jeg oplevede dem ikke slemme første gang jeg var gravid, men her 2. gang var de til gengæld slemme  

Det var også sådan noget jeg tænkte på
Og ja, det er faktisk ret så utroligt. Har for "sjov" set en animation af hvad der egentlig sker under graviditeten på youtube. Det er meget fascinerende.

Jeg har haft menstruationssmerter on/off og været spændt/øm i underlivet ligesiden ægløsning. Håber det er et godt tegn, men tør ikk håbe noget

Anmeld

19. februar 2014

Clisolka

CH2012 skriver:

Det var også sådan noget jeg tænkte på
Og ja, det er faktisk ret så utroligt. Har for "sjov" set en animation af hvad der egentlig sker under graviditeten på youtube. Det er meget fascinerende.

Jeg har haft menstruationssmerter on/off og været spændt/øm i underlivet ligesiden ægløsning. Håber det er et godt tegn, men tør ikk håbe noget

Ja det er fascinerende - utroligt hvad kroppen er i stand til 

Jeg skal nok  for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.