Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal til og lave en fødselsdagsinvitation til min piges fødselsdag. Normalt laver jeg bare en i word, hvor jeg skriver tekst og sætter nogen billeder på. Men tænkte om der ikke fandtes nogen gratis skabeloninvitationer man kan bruge. Jeg vil gerne selv kunne skrive tekst i.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarHvidovre skriver: Jeg skal til og lave en fødselsdagsinvitation til min piges fødselsdag. Normalt laver jeg bare en i word, hvor jeg skriver tekst og sætter nogen billeder på. Men tænkte om der ikke fandtes nogen gratis skabeloninvitationer man kan bruge. Jeg vil gerne selv kunne skrive tekst i.
Yurie skriver: Som du vil købe og så skrive på dem når de kommer, eller i word og så selv printe ud?
Som du vil købe og så skrive på dem når de kommer, eller i word og så selv printe ud?
Det skulle være en gratis skabelon i word med billeder som jeg så bare kunne skrive på med min egen tekst og så printe ud
MoarHvidovre skriver: Det skulle være en gratis skabelon i word med billeder som jeg så bare kunne skrive på med min egen tekst og så printe ud
Yurie skriver: Der er den her.. http://office.microsoft.com/da-dk/templates/invita tion-til-fodselsdagsfest-TC001012905.aspxVed ikke om det er noget du kan bruge...
Der er den her.. http://office.microsoft.com/da-dk/templates/invita tion-til-fodselsdagsfest-TC001012905.aspxVed ikke om det er noget du kan bruge...
PERFEKT - det var lige sådan noget jeg skulle bruge. Tusinde tak for, at du brugte tid på, at hjælpe mig
MoarHvidovre skriver: PERFEKT - det var lige sådan noget jeg skulle bruge. Tusinde tak for, at du brugte tid på, at hjælpe mig
newsence skriver: Hos Vista print kan du få 10 invitationer gratis. Brugte det selv til en fest. Betaler kun Porto og de er virkelig flotte og masser af design muligheder
Hos Vista print kan du få 10 invitationer gratis. Brugte det selv til en fest. Betaler kun Porto og de er virkelig flotte og masser af design muligheder
Tak, det må jeg ind og kigge på
Marts<3 skriver: Hej:-)Godt nok er min kærester grafiker, så han lavede det i InDesign, men det kan med lidt vilje laves i word, eller publisher. Vi fandt denne og ændrede lidt. Men syntes den er ret fed...
Hej:-)Godt nok er min kærester grafiker, så han lavede det i InDesign, men det kan med lidt vilje laves i word, eller publisher. Vi fandt denne og ændrede lidt. Men syntes den er ret fed...
Ej, den er godt nok flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128