Indbydelse til fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.591 visninger
9 svar
4 synes godt om
19. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg skal til og lave en fødselsdagsinvitation til min piges fødselsdag. Normalt laver jeg bare en i word, hvor jeg skriver tekst og sætter nogen billeder på. Men tænkte om der ikke fandtes nogen gratis skabeloninvitationer man kan bruge. Jeg vil gerne selv kunne skrive tekst i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

TNBC

MoarHvidovre skriver:

Jeg skal til og lave en fødselsdagsinvitation til min piges fødselsdag. Normalt laver jeg bare en i word, hvor jeg skriver tekst og sætter nogen billeder på. Men tænkte om der ikke fandtes nogen gratis skabeloninvitationer man kan bruge. Jeg vil gerne selv kunne skrive tekst i.

Som du vil købe og så skrive på dem når de kommer, eller i word og så selv printe ud?

Anmeld

19. februar 2014

MoarHvidovre

Yurie skriver:

Som du vil købe og så skrive på dem når de kommer, eller i word og så selv printe ud?

Det skulle være en gratis skabelon i word med billeder som jeg så bare kunne skrive på med min egen tekst og så printe ud

Anmeld

19. februar 2014

TNBC

MoarHvidovre skriver:

Det skulle være en gratis skabelon i word med billeder som jeg så bare kunne skrive på med min egen tekst og så printe ud

Der er den her.. http://office.microsoft.com/da-dk/templates/invita tion-til-fodselsdagsfest-TC001012905.aspx

Ved ikke om det er noget du kan bruge...

Anmeld

19. februar 2014

MoarHvidovre

Yurie skriver:

Der er den her.. http://office.microsoft.com/da-dk/templates/invita tion-til-fodselsdagsfest-TC001012905.aspx

Ved ikke om det er noget du kan bruge...

PERFEKT - det var lige sådan noget jeg skulle bruge. Tusinde tak for, at du brugte tid på, at hjælpe mig

Anmeld

19. februar 2014

TNBC

MoarHvidovre skriver:

PERFEKT - det var lige sådan noget jeg skulle bruge. Tusinde tak for, at du brugte tid på, at hjælpe mig

Det var så lidt. Altid glad for at hjælpe andre.

Anmeld

19. februar 2014

Marts<3

Hej:-)
Godt nok er min kærester grafiker, så han lavede det i InDesign, men det kan med lidt vilje laves i word, eller publisher.

Vi fandt denne og ændrede lidt. Men syntes den er ret fed...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. februar 2014

Newsence

Hos Vista print kan du få 10 invitationer gratis. Brugte det selv til en fest. Betaler kun Porto og de er virkelig flotte og masser af design muligheder

Anmeld

19. februar 2014

MoarHvidovre

newsence skriver:

Hos Vista print kan du få 10 invitationer gratis. Brugte det selv til en fest. Betaler kun Porto og de er virkelig flotte og masser af design muligheder

Tak, det må jeg ind og kigge på

Anmeld

19. februar 2014

MoarHvidovre

Marts<3 skriver:

Hej:-)
Godt nok er min kærester grafiker, så han lavede det i InDesign, men det kan med lidt vilje laves i word, eller publisher.

Vi fandt denne og ændrede lidt. Men syntes den er ret fed...

Ej, den er godt nok flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.