Hvad kan min stue koste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. februar 2014

*Pingvinen*

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at gøre min stue lidt lysere og er lidt træt af mine mørke møbler, mørkt gulv og mørke sofaer.
Har en idé om, at jeg vil have hvide møbler og sorte læder sofaer. Altså en helt anden stil...
Men hvad kan mine møbler koste? Skal de prøves at sælges samlet ellerer det bedst hver for sig og hvad tror I så prisen kunne være for de forskellige møbler?
Der er en TVbænk, lille rundt hjørnebord, sofabord, slænk, computerbord, vitrineskab, spisebord med 8 stole til. Spisebordet er lidt slidt + at 1 stol har en revne i læderet.
Smækker lige nogle billeder op...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Masig

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at gøre min stue lidt lysere og er lidt træt af mine mørke møbler, mørkt gulv og mørke sofaer.
Har en idé om, at jeg vil have hvide møbler og sorte læder sofaer. Altså en helt anden stil...
Men hvad kan mine møbler koste? Skal de prøves at sælges samlet ellerer det bedst hver for sig og hvad tror I så prisen kunne være for de forskellige møbler?
Der er en TVbænk, lille rundt hjørnebord, sofabord, slænk, computerbord, vitrineskab, spisebord med 8 stole til. Spisebordet er lidt slidt + at 1 stol har en revne i læderet.

Det er nogle super flotte møbler, men giver dig ret i at det er lidt mørkt, men er nok pga gulvet, som i sig selv er meget mørkt også.. Nu ved jeg ikke hvor gamle møblerne er, men tror godt du kan få en god pris for dem... Synes du skal sælge hver for sig, men sådan noget som skænken fx, tror jeg sagtens man kunne få 1000-1500 for.... De er vist ret dyre som nye... 

Anmeld

19. februar 2014

Leob

*Pingvinen* skriver:

Hvad med at male møblerne? 

Anmeld

19. februar 2014

*Pingvinen*

Leob skriver:

Hvad med at male møblerne? 

Havde jeg disciplin tænkt på, men ALT skal slibes helt ned først.
MEGA arbejde...

Anmeld

19. februar 2014

Leob

*Pingvinen* skriver:

Havde jeg disciplin tænkt på, men ALT skal slibes helt ned først.
MEGA arbejde...

Ja okay.. Det er et ordenligt arbejde.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.