Spise selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. august 2009

NaFe

Ja ville høre hvornår i gav jeres guldklumper lov til selv a sidde med skeen når der skulle spises...

Feluca er nu 7 mdr..og meget interesseret i skeen når vi spiser, men ved ik om det for tidligt a give hende den...???

hilsen natasja og feluca 7mdr i dag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Vingummien

Tror det er meget forskelligt, Emil er et år nu og han spiser selv, mest med fingrene.
Han kan sidde med gaffel og ved også at maden skal sidde i den ene, men er jo ik nem at få på

Ske kan han også sidde med, og den kan han også bruge, men han kan ik spise sig mæt selv med ske, så får han lov at sidde med sin egen og få lidt på imens vi giver mad ved siden af.

Du kan da begynde at lade hende holde den selv og undersøge den, gjorde vi. Men tror ik du skal regne med hun kan spise selv

Anmeld

4. august 2009

trunte89

Der kan da absolut ikke ske noget ved at hun selv får lov at prøve

Her gav jeg først Sara 'lov' da hun var en 14 - 15 mdr tror jeg. Hun havde egentligt ikke vist den store interesse i den. Det var nemmere at få maden proppet ind i munden

(Hun spiste dog selv med fingre og gaffel fra hun var noget yngre)

Anmeld

4. august 2009

NaFe

Okay....
Havde også tænkt a jeg selv ville sidde og give hende mad imens, for ja tror ik der ville ryge det store ind i munde vis hun selv får lov... vist bare ik om det var for tidligt a give dem lov til a være lidt med selv....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.