Tankerne flyder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. februar 2014

Anonym trådstarter

Årh ha.. Sidder her og er rigtig frustreret.. Kan ikke rigtig sove da jeg ved at jeg skal ringe og snakke med min gynækolog i morgen, da jeg nu på min 82ne dag altså i går tirsdag, fik min menstruation efter at min gyn for en måned siden (fordi jeg ikke have fået min mens endnu) valgte at sige jeg skulle på p-piller i 16 dage og jeg stoppede så på d. 16ne dagen som var i torsdags i sidste uge hvor jeg tog den sidste... 

Jeg ved så at jeg skal på homonbehandling fra torsdag (i over morgen) og det skræmmer mig lidt.. Ved ikke hvordan jeg kommer til at reagere.. Ved jeg i forvejen er meget følelsesladet over at jeg ikke kan blive gravid selv, men frygter de homoner her gør mig endnu mere pyller og sårbar over de mindste ting.. Og frygter bare at det ikke vil virke... Især efter jeg fik verdens største chok her til aften da jeg var på toilettet og på papiret fandt to STORE slimklumper, som jeg fik søgt mig til var slimhinden.. Men var nær begyndt at græde for lige i øjeblikket var jeg overbevist om at jeg lige havde slået et foster ihjel...  Selvom det var utænkeligt da jeg ikke producere æg endnu... 

Følelserne omkring det hele er bare så enorme og det er svært at håndtere når man ikke rigtig har nogen at snakke med det om, jo kæresten men han forstår det ikke helt og har ikke rigtig lyst til at dele mine frustrationer med ham for han går sikkert og prøver at slappe mere af omkring det hele 

Hvor mange er det lykkedes for ved brug af p-pille/metformin og homon piller at opnå en graviditet?

(Lider af PCOS)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

et-ønske

Først et kæmpe til dig! Det er så svært for andre at forstå hvad man går igennem, også for ens partner.... Jeg kunne snakke om det hver dag, hele tiden - men min mand forstod ikke mit behov. Jeg kunne græde fra morgen til aften, han forstod det ikke - for han troede fuldt og fast på at det nok skulle lykkes for os

Da jeg i sin tid (9 år siden) blev gravid med min datter, var det ved hjælp af metformin og pergotime - en omgang, så var hun der. Hun er jo så 8 år idag
Denne gang viste det sig at være lidt mere svært - men min krop er jo blevet ældre, og desværre mere tung men efter knap to år prøvede vi første IUI forsøg, Gyn spåede mig dårlige chancer, et ikke imponerende æg var der, men de ville give mig en chance inden henvisning til Skive fertilitetsklinik. 14 dage efter vores første IUI testede jeg positivt og trygheds scanning viste to hjerter slå, og jeg venter tvillinge piger til maj
Så det kan lykkes, også selvom oddsene er dårlige.

Jeg blev ikke pyller af hormoner - hverken pillerne eller sprøjten - nej tværtimod blev jeg mere hysterisk men det er jo meget individuelt.

Held og lykke med projektet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.