En frisør med gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.024 visninger
12 svar
1 synes godt om
18. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg vil gerne have lidt mere kontrol over mit hår

Derfor overvejer jeg at få det permanent glattet eller krøllet. Er det meget for meget håret og vil det decideret ødelægge det? Hvor længe holder det og hvad koster det?

Byd ind hvis du ved noget, frisør eller ej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg vil gerne have lidt mere kontrol over mit hår

Derfor overvejer jeg at få det permanent glattet eller krøllet. Er det meget for meget håret og vil det decideret ødelægge det? Hvor længe holder det og hvad koster det?

Byd ind hvis du ved noget, frisør eller ej

Hvad hår type har du

Anmeld

18. februar 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Hvad hår type har du

Meget tykt og ustyrligt Goder nemlig ikke bruge en masse tid hver morgen og hvis ikke jeg gør noget, ligner jeg en trold

Anmeld

18. februar 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Meget tykt og ustyrligt Goder nemlig ikke bruge en masse tid hver morgen og hvis ikke jeg gør noget, ligner jeg en trold

Altså det vil hvertfald være træls at få lavet krøller i den tro at der ikke skal bruges tid på dem.

Krøller er det er kræver mest tid og penge for at se knaldhamrende godt ud

Udglatning holder ikke særlig længe, i forhold til hvad det koster.

Permanent væske ødelægger næsten håret lige så meget som afblegning, så ja det er meget hårdt.

Krøller kan holde længe normalt siger man 3 mdr nogle mere andre mindre det kommer an på hår strukturen.

Pris alt efter hvor i landet på bor 800-1200 kr.

Anmeld

18. februar 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Altså det vil hvertfald være træls at få lavet krøller i den tro at der ikke skal bruges tid på dem.

Krøller er det er kræver mest tid og penge for at se knaldhamrende godt ud

Udglatning holder ikke særlig længe, i forhold til hvad det koster.

Permanent væske ødelægger næsten håret lige så meget som afblegning, så ja det er meget hårdt.

Krøller kan holde længe normalt siger man 3 mdr nogle mere andre mindre det kommer an på hår strukturen.

Pris alt efter hvor i landet på bor 800-1200 kr.

Jeg ved godt krøller skal plejes. Har haft dem før, kan bare ikke rigtig huske hvad det gjorde ved håret. Men vil alligevel mene det kræver mindre at putte noget i dem hver morgen end at skulle stå med et krøllejern

Ja udglatning er nok for hårdt for håret

Anmeld

18. februar 2014

Maja_4000

Jeg havde permanentede krøller i gymnasiet :p fik af vide at det ville holde 3-4 måneder.. Efter et år (!) fik jeg dem trukket ud :b så på mig holdt det rigtig godt
Jeg havde faktisk tænkt på at få lavet det ingen.. Men så blev jeg gravid Hehe

Anmeld

18. februar 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg ved godt krøller skal plejes. Har haft dem før, kan bare ikke rigtig huske hvad det gjorde ved håret. Men vil alligevel mene det kræver mindre at putte noget i dem hver morgen end at skulle stå med et krøllejern

Ja udglatning er nok for hårdt for håret

Begge dele er lige hårdt ved håret

Synes bare vi ser rigtig mange dårligt plejede krøller, så folk får det åbenbart ikke gjort

Og permanent hår er bare så TØRT

Anmeld

18. februar 2014

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Jeg havde permanentede krøller i gymnasiet :p fik af vide at det ville holde 3-4 måneder.. Efter et år (!) fik jeg dem trukket ud :b så på mig holdt det rigtig godt
Jeg havde faktisk tænkt på at få lavet det ingen.. Men så blev jeg gravid Hehe

Mine varede også rigtig længe kan jeg huske, det må være noget med at hvis man har tykt hår holder de længere

Anmeld

18. februar 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Begge dele er lige hårdt ved håret

Synes bare vi ser rigtig mange dårligt plejede krøller, så folk får det åbenbart ikke gjort

Og permanent hår er bare så TØRT

Er du frisør? Hvis det bliver permanentet, hvordan vil du så mene det skal plejes?

Anmeld

18. februar 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Er du frisør? Hvis det bliver permanentet, hvordan vil du så mene det skal plejes?

Ja, det er jeg.

Jamen den optimale pleje hedder jo selvfølgelig shampoo+ conditioner til krøllet/ kemisk behandlet hår.

En god kur 1-2 gange om ugen igen til krøller.

Olie i dagligt for at pleje, noget styling til at forme krøllerne med eller uden hold bag efter.

Og så slutte af med lidt glans og våd lak til at kramme det flot op.

Det ville være det optimale, og det er der ikke mange der får gjort.

Og igen kommer det jo an på håret nogen har bare flottere og stærkere hår end andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.