Generende problem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2014

Lady Marion <3

Har samme problem og har altid haft , at bruge trusseindlæg dagligt gør kun ondt værre da det giver svamp og øget udflåd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

Sujan

Du kan evt. Snakke med en gyn om det.. For en del år siden havde jeg det på samme måde og fik froset slimhinderne.. Det hjalp rigtig meget...

Anmeld

18. februar 2014

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Nogle piger der barberer sig dernede kan få øget følsomhed der giver øget udflåd.... Ved ikke om du gør det, men ville lige sige det

Okay det har jeg ikke hørt før men ja det gør jeg 

Det må jeg lige ha i mente 

Anmeld

18. februar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ååårh altså.... Har et "problem" jeg synes til tider er ret generende.... 

Udflåd!!  Synes jeg til tider har meget af det.... Nogengange om morgenen når jeg har taget rene trusser på kan jeg efter en time allerede mærke det i trusserne... Altså synes ikke det lugter ubehageligt som sådan... Selvfølglig lugter det lidt men ikke grimt.... Sys bare til tider det er ret generende med så meget udflåd... Føler nogengange jeg blir nødt til at skifte trusser 

Er der andre med samme problem?? Kan man evt gøre noget? 

jeg synes jeg har meget udflåd, og snakkede faktisk med min læge om det den anden dag hvor jeg var til celleskrab, og hun sagde det i hvert fald nok mest var fordi jeg havde født, så ændre kroppen sig bare..

jeg bruger faktisk alm. bind med vinger hver dag, og det er skide irriterende, men nødvendigt for ikke at jeg skal skifte trusser 20 gange på en dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.