samme symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
5 svar
1 synes godt om
18. februar 2014

Sitrani

Er der nogen der har oplevet en del symptomer ved første graviditet, (såsom mens-lign. smerter, bumser, ømme bryster) men ikke rigtig nogen symptomer ved anden graviditet...? Min mens er udebleven nogle dage indtil videre, men har kun lidt ømme bryster.... Så tænker om andre har oplevet det samme, og været gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Sitrani skriver:

Er der nogen der har oplevet en del symptomer ved første graviditet, (såsom mens-lign. smerter, bumser, ømme bryster) men ikke rigtig nogen symptomer ved anden graviditet...? Min mens er udebleven nogle dage indtil videre, men har kun lidt ømme bryster.... Så tænker om andre har oplevet det samme, og været gravid?

Jep.

Sidst havde jeg blodnæse hele tiden, og jeg havde ikke lyst til at spise noget.

Denne gang har jeg ondt i tandkødet, tisser konstant og er skrupsulten konstant.

Der er ikke to ens graviditeter

Anmeld

18. februar 2014

natashalarsen

ved ikke om jeg er gravid, men jeg tisser hele tiden, ømme bryster træt let til hovedpine! kvalme ved brunsæbe

Anmeld

18. februar 2014

Sitrani

natashalarsen skriver:

ved ikke om jeg er gravid, men jeg tisser hele tiden, ømme bryster træt let til hovedpine! kvalme ved brunsæbe

Hehe... Vi er vidst i samme båd bortset fra at jeg KUN har lidt ømme bryster! Haha.. Tror jeg tester imorgen hvis mens ikke kommer Så er det 35 dage siden jeg havde mens sidst...

Anmeld

18. februar 2014

Thereseh

Sitrani skriver:

Hehe... Vi er vidst i samme båd bortset fra at jeg KUN har lidt ømme bryster! Haha.. Tror jeg tester imorgen hvis mens ikke kommer Så er det 35 dage siden jeg havde mens sidst...

Jeg har samme symptomer som sidst...men denne gang har jeg lidt kvalme. Havde jeg ikke 1. gang. Ingen mens - og pletblødning er stoppet... Så tester igen i morgen 

Anmeld

18. februar 2014

Sitrani

Thereseh skriver:

Jeg har samme symptomer som sidst...men denne gang har jeg lidt kvalme. Havde jeg ikke 1. gang. Ingen mens - og pletblødning er stoppet... Så tester igen i morgen 

uh hvor spændende... Håber den er der for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.