Knude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.626 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej.
Jeg har haft denne knude i 5 år på armen og for 5 år siden sagde lægen det var en fedt knude, men nu har jeg fået en mere. De sidder fast på huden og de flytter med når man rykker huden.
Jeg skiftet læge da jeg Var glad for ham og nu tænker jwg om det kan være hud kræft :/
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Hej.
Jeg har haft denne knude i 5 år på armen og for 5 år siden sagde lægen det var en fedt knude, men nu har jeg fået en mere. De sidder fast på huden og de flytter med når man rykker huden.
Jeg skiftet læge da jeg Var glad for ham og nu tænker jwg om det kan være hud kræft :/

Der følger andre symptomer med hudkræft en bare en knude eller to - men hvis det giver dig ro i sinde så få det tjekket af en anden læge.

Jeg synes også det ligner en fedt knude, men jeg er ikke læge så mig skal du ikke lytte til

Anmeld

18. februar 2014

Anonym trådstarter

Mor til Majbørn skriver:

Der følger andre symptomer med hudkræft en bare en knude eller to - men hvis det giver dig ro i sinde så få det tjekket af en anden læge.

Jeg synes også det ligner en fedt knude, men jeg er ikke læge så mig skal du ikke lytte til

Jeg håber at min gamle læge har ret at det bare er en fest knude og den ikke har udviklet sig.
Jeg har haft den i 5 år hvertfald.
Den er lidt øm en gang imellem :/
Vi er i sommerhus nu så har ikke muliges for at tage tilbage til Jylland for om 10 dage og er ret nervøs

Anmeld

18. februar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej.

Hvorfor skulle det ikke være en fedtknude? Udseende og beskrivelse passer meget godt - men de kan jo fjernes relativt hurtigt og nemt, så få dem da bare fjernet, hvis de er til gene.

Anmeld

18. februar 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvorfor skulle det ikke være en fedtknude? Udseende og beskrivelse passer meget godt - men de kan jo fjernes relativt hurtigt og nemt, så få dem da bare fjernet, hvis de er til gene.

Min gamle læge var ikke helt til at stole på og da han så den mærket han li på den og sagde det er en fedt knude.
Jeg synes bare den er blevet en del øm og lidt størrer plus der er kommet en til men den er ikke øm.

Anmeld

18. februar 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen der kender til det ?

Anmeld

19. februar 2014

Muffinmus

nogle gange må man bide i det sure æble og få det lægebesøg overstået:-) Der er desværre ikke mange læger der huserer herinde. Det kan sagtens være en fedtknude, men, det kan også være noget andet. Uanset hvad kan din læge ret hurtigt finde svaret, så book en tid og undgå unødvendige bekymringer eller få et svar du kan bruge til noget:-)

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

nogle gange må man bide i det sure æble og få det lægebesøg overstået:-) Der er desværre ikke mange læger der huserer herinde. Det kan sagtens være en fedtknude, men, det kan også være noget andet. Uanset hvad kan din læge ret hurtigt finde svaret, så book en tid og undgå unødvendige bekymringer eller få et svar du kan bruge til noget:-)

Ja jeg ved det men det kan først Blive om ti dage da vi er i sommerhus.
Er bare nervøs men har haft deb i 5-7 år så det er vel ikke en kraft knude:/

Anmeld

19. februar 2014

NoahEmil

min kæreste har to på bagsiden af underben, de ligner din rigtig meget. Han gik til lægen da han fik en mere. Men det er en fedtknude som de ikke fjerner medmindre de generer.

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

NoahEmil skriver:

min kæreste har to på bagsiden af underben, de ligner din rigtig meget. Han gik til lægen da han fik en mere. Men det er en fedtknude som de ikke fjerner medmindre de generer.

Det beroliger mig.
Min læge sagde også for 5-6 år siden at det er en fedt knude men han var ikke den bedste læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.