Fra vs til bh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
8 svar
4 synes godt om
18. februar 2014

twinny

Hej tøser.

Jeg har jo to drenge, der fylder tre til september. Så er man jo store drenge og skal flyttes til Bh i juli, hvis det skulle være efter papiret. Men jeg har bare sådan på fornemmelsen, at dette ikke sker. Da der er nogle der er 4 år som går i storbørns VS og da der har åbenbart ikke plads i BH.  (men jeg skal nok presse på for at det sker)

Drengene blev først rykke over i storbørns vuggestue i nov, hvor det var meningen de skulle have været rykket i aug.

Nå, men når det så er sagt. Skal vi så stadigvæk betale for VS plads eller BH? Når de fylder 2 år og 9 mdr. skal vi selv have bleer og frugt med til dem.  Jeg tænker det er lidt strengt at vi skal betale for vs plads, hvis de burde gå i BH?

(Der mangler lidt en kategori der hedder institiutionslivet eller noget i den stil)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, du kommer til, at betale for bh den månede de fylder 3 år. Det gjorde vores datter. Hun flyttede dog først 1 1/2 mdr. efter grundet pladsmangel. Du skal dog selv have bleer med. Vi skulle dog ikke have mad med, men det var uden for normalen. Men de synes ikke, at der var 4 børn der skulle spise madpakker, hvor resten var i madordningen.

Anmeld

18. februar 2014

twinny

MoarHvidovre skriver:

Nej, du kommer til, at betale for bh den månede de fylder 3 år. Det gjorde vores datter. Hun flyttede dog først 1 1/2 mdr. efter grundet pladsmangel. Du skal dog selv have bleer med. Vi skulle dog ikke have mad med, men det var uden for normalen. Men de synes ikke, at der var 4 børn der skulle spise madpakker, hvor resten var i madordningen.

Her skal de rykke, når de er 2 år og 9 mdr. Og derfra skal vi selv have bleer og frugt med til formiddags- og eftermiddagsfrugt.

Men burde så ikke være fra der jeg skulle betale BH?

Og tak for svaret.

Anmeld

18. februar 2014

LinLin

MoarHvidovre skriver:

Jeg har ikke haft bleer me i bhv eller vs til nogen af mine ... Kun i dp... Og heller ingen mad. Det er virkeligt forskelligt!

Anmeld

18. februar 2014

LinLin

Man betaler bhv fra den måned barnet bliver tre! Uanset hvornår de flytter over... Ved min ældste var det først måneden efter...

Anmeld

18. februar 2014

twinny

LinLin skriver:

Man betaler bhv fra den måned barnet bliver tre! Uanset hvornår de flytter over... Ved min ældste var det først måneden efter...

okay.... tak for svaret.  Så ved jeg det...

Anmeld

18. februar 2014

MoarHvidovre

Her skal de rykke, når de er 2 år og 9 mdr. Og derfra skal vi selv have bleer og frugt med til formiddags- og eftermiddagsfrugt.

Men burde så ikke være fra der jeg skulle betale BH?

Og tak for svaret.

Vores dreng flyttede inden, at han fyldte 3 år og der betalte vi for bh 

Anmeld

18. februar 2014

MoarHvidovre

LinLin skriver:

Jeg har ikke haft bleer me i bhv eller vs til nogen af mine ... Kun i dp... Og heller ingen mad. Det er virkeligt forskelligt!

Ja, det er godt nok meget forskelligt.

Der var madordning i vs, men ikke i bh på daværende tidspunkt. Derfor vi selv skulle have mad med. Og da vi betalte meget mindre i bh skulle vi også have egne bleer med.

Nu er der også madordning i bh, og det er bare fantastisk

Anmeld

18. februar 2014

LinLin

MoarHvidovre skriver:

Ja, det er godt nok meget forskelligt.

Der var madordning i vs, men ikke i bh på daværende tidspunkt. Derfor vi selv skulle have mad med. Og da vi betalte meget mindre i bh skulle vi også have egne bleer med.

Nu er der også madordning i bh, og det er bare fantastisk

Der har heldigvis også været madordning i begge bhv + vs (og også i min egen ) så det er først sidste år,hvor senatoren startede i skole at vi skulle til at tænke på mad hader madpakker

Men man betaler jo ikke for bleer, men for flere voksne så derfor er det jo egentligt dybt urimeligt at man skal betale vs-takst når ens barn flytter tidligere i bhv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.