Forkælelsepakke til veninde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
4 svar
3 synes godt om
18. februar 2014

Dinsen

Hejsa...
Min skønne veninde er blevet indlagt, hun har termin om en mdr. Og ska nok være indstillet på at være på sygehuset indtil hun har født.

Jeg vil rigtig gerne have en forkælelserspakke med ned til hende i morgen. - men hva ska den indeholde??

Go dag til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

FruPudderkvast

Dinsen skriver:

Hejsa...
Min skønne veninde er blevet indlagt, hun har termin om en mdr. Og ska nok være indstillet på at være på sygehuset indtil hun har født.

Jeg vil rigtig gerne have en forkælelserspakke med ned til hende i morgen. - men hva ska den indeholde??

Go dag til jer

Nogle gode blade til at fordrive tiden med, noget lækkert slik, chokolade eller lign.. Hm, kan ikke lige komme på andet lige nu..

God idé - du er en god veninde

Anmeld

18. februar 2014

Pcokate

Dinsen skriver:

Hejsa...

Go dag til jer

Et abonnement til netflix til mobilen + hørerelefoner

Blade/bøger

godter

Har hun kreative interesser fx strik så noget garn, opskrift og pinde. 

Nogle gode kiks eller lign til kvalmen eller når hospitalsmaden ikke er indbydende

Kan ikke lige komme på mere

Anmeld

18. februar 2014

Trekløver(:

Dinsen skriver:

Hejsa...

Go dag til jer

Stakkels din veninde Men rigtig sød tanke. Hvis det var min bedste veninde så ville sådan en kurv indeholde:

Magasinet Vores børn

Magasinet Women

God chokolade

En bog

Blomster

Anmeld

18. februar 2014

Dinsen

tak for hjælpen piger :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.