Bryllups traditioner nej tak !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
12 svar
7 synes godt om
18. februar 2014

Lady Marion <3

Vi skal giftes 30 aug .  Kirkebryllup og stor fest MEN der er nogle traditioner vi gerne vil uden om , bla. Polterabend , at der skal bankes på tallerkner og trampes i gulvet og så lige den sidste tradition med at gommes får klippet slips og sokker , vi er slet ikke til det  Er det for mærkeligt at skrive i indbydelserne at det betyder meget for os at disse traditioner undlades til festen ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

De3Guldklumper

Lady Marion <3 skriver:

Vi skal giftes 30 aug .  Kirkebryllup og stor fest MEN der er nogle traditioner vi gerne vil uden om , bla. Polterabend , at der skal bankes på tallerkner og trampes i gulvet og så lige den sidste tradition med at gommes får klippet slips og sokker , vi er slet ikke til det  Er det for mærkeligt at skrive i indbydelserne at det betyder meget for os at disse traditioner undlades til festen ??

Hvis det er sådan i har det så skriv det i indbydelsen eller når i byder velkommen inden spisning så nævn det

Med polterabend vil jeg nævne det for familie og venner så de ved hvor i står og ikke arrangere noget.

Anmeld

18. februar 2014

stjernehimmel

Lady Marion <3 skriver:

Nope, det kommer nemlig os til at stå i min den dag jeg skal giftes....

Anmeld

18. februar 2014

esioul

Lady Marion <3 skriver:

Min kusine skrev i indbydelsen, at de ikke ønskede polterabend.

Anmeld

18. februar 2014

Lady Marion <3

Skønt i ikke syntes vi er underlige  Det ville ødelægge hele vores aften 

Anmeld

18. februar 2014

Trekløver(:

Lady Marion <3 skriver:

Det et slet ikke mærkeligt, det er bare at skrive det i indbydelsen. Med hensyn til polterabend, ville jeg bare sige til venner og familie at det ikke er noget i ønsker.

Nogle vil måske rynke på næsen over det, men det er jo jeres store dag, og den skulle jo helst blive præcis som i ønsker.

Og tillykke med det forestående bryllup

Anmeld

18. februar 2014

Lady Marion <3

M_V skriver:

Det et slet ikke mærkeligt, det er bare at skrive det i indbydelsen. Med hensyn til polterabend, ville jeg bare sige til venner og familie at det ikke er noget i ønsker.

Nogle vil måske rynke på næsen over det, men det er jo jeres store dag, og den skulle jo helst blive præcis som i ønsker.

Og tillykke med det forestående bryllup

Tak 

Anmeld

18. februar 2014

Kløver

Her var jeg højgravid, og var ok folk bimlede, men vi gik hverken under bordet eller op på nogen stol
Vi frabad at der blev klippet i slips og slør, men manden fik sokkerne klippet, og var helt ok. Vi havde en toastmaster som gav meddelelserne og styrede sange/taler og her blev det respekteret, så nævn det på dagen, og på en pæn rolig måde, så folk får en god fornemmelse med det, sæt evt jeres egen tradition ind i stedet, eller finde alternativ, her var vi også sparet for dåser osv bag bilen

Anmeld

18. februar 2014

Valle81

Hvis jeg skulle have stort bryllup ville jeg skrive helt det samme:-)

Så mærkelig, nej. Det er jeres bryllup, og man skal ikke sidde til sit eget bryllup og føle sig utilpas pga. Traditionerne:-)

Anmeld

18. februar 2014

Troldemommi

Lady Marion <3 skriver:

Det er jeres dag, i bestemmer 

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.