Er februar mon vores måned??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
6 svar
9 synes godt om
18. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ved godt det er aaaalt for tidligt, har kun lige haft æl fredag/lørdag, men har bare en underlig mavefornemmelse der siger at den er der  Er så bange for at blive skuffet 

10dage til testdag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

Kris89

Mor11 skriver:

Ved godt det er aaaalt for tidligt, har kun lige haft æl fredag/lørdag, men har bare en underlig mavefornemmelse der siger at den er der  Er så bange for at blive skuffet 

10dage til testdag 

Anmeld

18. februar 2014

Pcokate

Mor11 skriver:

10dage til testdag 

Tro kan flytte bjerge

Anmeld

18. februar 2014

Mama2012

Jeg har lige testet positiv med nr to og jeg har vidst det i 10 dage, men kunne jo ikke teste før i går 

Tror man kan genkende følelsen underbevidst, når man har prøvet det før 

Anmeld

18. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mama2012 skriver:

Jeg har lige testet positiv med nr to og jeg har vidst det i 10 dage, men kunne jo ikke teste før i går 

Tror man kan genkende følelsen underbevidst, når man har prøvet det før 

Det kan godt være bliver dæleme skuffet hvis den ikke er der i hvertfald. Får bare lige pludselig sådan en fornemmelse engang imellem. Det er ikke konstant. Mystisk. 

Anmeld

18. februar 2014

Mama2012

Jeg tror det er næsten to uger siden, at jeg sagde til min mand: "Jeg er 90% sikker på, at jeg er gravid" og han grinte af mig... 

arme og ben for dig 

Anmeld

18. februar 2014

cwl

Uh håber sådan for jer

alt hvad jeg kan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.