4+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
8 svar
2 synes godt om
18. februar 2014

natashalarsen

Stadig ingen mens. . Men sådan en sløj fornemmelse og kvalme ved mad lugte selv at vaske gulv bliver jeg dårlig af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

esioul

natashalarsen skriver:

Stadig ingen mens. . Men sådan en sløj fornemmelse og kvalme ved mad lugte selv at vaske gulv bliver jeg dårlig af

Prøv da en digital, så du kan få vished

Anmeld

18. februar 2014

natashalarsen

esioul skriver:

Venter lidt endnu

Anmeld

18. februar 2014

natashalarsen

esioul skriver:

Venter lidt endnu

Anmeld

18. februar 2014

esioul

natashalarsen skriver:

Venter lidt endnu

okay

Anmeld

18. februar 2014

Sitrani

natashalarsen skriver:

Heller ingen mens til dig??! Jeg venter også stadig  Har kun meget lidt ømme bryster.... Så hvis ikke den er kommet imorgen tager jeg en test torsdag! Så vil jeg være 4+5 på det tidspunkt..

Anmeld

18. februar 2014

natashalarsen

Sitrani skriver:

Heller ingen mens til dig??! Jeg venter også stadig  Har kun meget lidt ømme bryster.... Så hvis ikke den er kommet imorgen tager jeg en test torsdag! Så vil jeg være 4+5 på det tidspunkt..

Nope ingen her . Er lidt sløj fra morgen sådan puu artigt, lidt ømme dutter venter også til 4+5 bliver altså spændende

Anmeld

18. februar 2014

Thereseh

natashalarsen skriver:

Nope ingen her . Er lidt sløj fra morgen sådan puu artigt, lidt ømme dutter venter også til 4+5 bliver altså spændende

Jeg skulle ha mens i dag....kun lidt pletblødning stadig...og tog en test der (dog efter 7 minutter) viste MEGET svagt positiv. 

Så..... kører pt. på samme måde, som da jeg blev gravid med min søn...men tør ikke tro på det før om 2-3 dage! 

Krydser fingre for os 

Anmeld

18. februar 2014

natashalarsen

Thereseh skriver:

Jeg skulle ha mens i dag....kun lidt pletblødning stadig...og tog en test der (dog efter 7 minutter) viste MEGET svagt positiv. 

Så..... kører pt. på samme måde, som da jeg blev gravid med min søn...men tør ikke tro på det før om 2-3 dage! 

Krydser fingre for os 

Krydser for dig også jeg er begyndt a prutte meget xD

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.