Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
natashalarsen skriver: Stadig ingen mens. . Men sådan en sløj fornemmelse og kvalme ved mad lugte selv at vaske gulv bliver jeg dårlig af
Stadig ingen mens. . Men sådan en sløj fornemmelse og kvalme ved mad lugte selv at vaske gulv bliver jeg dårlig af
Prøv da en digital, så du kan få vished
esioul skriver: Prøv da en digital, så du kan få vished
natashalarsen skriver: Venter lidt endnu
Venter lidt endnu
okay
Heller ingen mens til dig??! Jeg venter også stadig Har kun meget lidt ømme bryster.... Så hvis ikke den er kommet imorgen tager jeg en test torsdag! Så vil jeg være 4+5 på det tidspunkt..
Sitrani skriver: Heller ingen mens til dig??! Jeg venter også stadig Har kun meget lidt ømme bryster.... Så hvis ikke den er kommet imorgen tager jeg en test torsdag! Så vil jeg være 4+5 på det tidspunkt..
natashalarsen skriver: Nope ingen her . Er lidt sløj fra morgen sådan puu artigt, lidt ømme dutter venter også til 4+5 bliver altså spændende
Nope ingen her . Er lidt sløj fra morgen sådan puu artigt, lidt ømme dutter venter også til 4+5 bliver altså spændende
Jeg skulle ha mens i dag....kun lidt pletblødning stadig...og tog en test der (dog efter 7 minutter) viste MEGET svagt positiv.
Så..... kører pt. på samme måde, som da jeg blev gravid med min søn...men tør ikke tro på det før om 2-3 dage!
Krydser fingre for os
Thereseh skriver: Jeg skulle ha mens i dag....kun lidt pletblødning stadig...og tog en test der (dog efter 7 minutter) viste MEGET svagt positiv. Så..... kører pt. på samme måde, som da jeg blev gravid med min søn...men tør ikke tro på det før om 2-3 dage! Krydser fingre for os
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128